04:00-יוסטון רוקטס (2) – גולדן סטייט ווריורס (3):
לאחר שני משחקים לא מאוד צמודים אמש שהבטיחו לנו משחקי 7, מגיע אחד המשחקים המצופים של השנה כאשר גולדן סטייט תגיע עם קווין דוראנט על אזרחי לטקסס לפגוש את היוסטון רוקטס, כאשר ניצחון של גולדן סטייט ישלח אותה אל גמר המערב ואילו ניצחון של הרוקטס יכפה משחק 7 בפעם השנייה ברציפות בסדרות בין שתי הקבוצות הללו.
שתי הקבוצות שמרו עד כה על הבית אבל כל המשחקים היו צמודים ותחרותיים עד הרגע האחרון ממש. מאפיין נוסף של הסדרה עד כה הוא שלא היו לנו כוכבי משנה שיצאו מתוך המסגרת של התפקיד שהיה צפוי שיוגדר להם מראש, וזה לא מפתיע, הפלייאוף הוא זמנם של הכוכבים ואכן מה שהיה לנו עד עכשיו היה קרב בין דוראנט שקולע 33.2 נקודות למשחק (וזה לאחר שלא שיחק את כל הרבע הרביעי במשחק האחרון) לבין הארדן שקולע 34.8 נקודות למשחק. מסייעים להם קארי וגורדון עם 22 נקודות. תומפסון ופול תורמים מעט פחות מהצפוי בעוד פי ג'יי טאקר וגרין מתעלים לא בהכרח בהיבט הקליעה אלא בהגנה ובדברים הקטנים שלא רואים בסטטיסטיקה. עוד ראוי לציון אנדרה איגודלה, שאחרי עונה לא מרשימה מראה שהוא פשוט למד למנן את העומסים שלו ובפלייאוף חזר להיות השחקן שהיה כל כך משמעותי בהיווצרותה של השושלת הזאת.
שתי הקבוצות סובלות מהיעדר עומק משמעותי, למעט החמישייה המובילה וקצת אוסטין ריברס, יוסטון לא מצאה אף מחליף משמעותי לבטוח בו בסדרה הזאת. ננה וקנת' פריד נזרקים מהמגרש בגלל חוסר היכולת שלהם לעמוד בהגנה מול החילופים על סוללת הקלעים של גולדן סטייט, ושומפארט וגרין לא מצליחים להיות פקטור למרות ששומפארט היה טוב במשחק האחרון.
בצד השני איגודלה מראה תחייה מרשימה בגיל 35, וקוון לוני נתן דקות טובות במיוחד במשחק 5, אבל שון ליבינגסטון נראה גמור, ורוב הזמן ירבקו, מקיני פשוט לא נראים שייכים למעמד. בל וקוק לא מקבלים כלל אמון מסטיב קר, ואנדרו בוגוט סובל מאותה בעיה הגנתית ממנה סובלים ננה וקנת' פריד.
מרבית הסדרה מתנהלת בקצב איטי יותר וסקור נמוך יותר ממה שראינו משתי הקבוצות לאורך הפלייאוף והעונה ככלל, כאשר הקליעה של הכוכבים של יוסטון לא הייתה יציבה לאורך הסדרה. הארדן וגרין קולעים 34% מחוץ לקשת כל אחד, וכך גם קארי שסובל מסדרה איומה אולי בהשראת פציעת האצבע שלו עם 26% ותומפסון קולע 36%.
אבל כל הניתוח הזה היה נכון עד הרגע שבו דוראנט הסתכל אחורה בתחושה שמישהו בעט בו, ובתוך מספר שניות החלה להתפשט האימה בקרב אוהדי, מאמני ושחקני גולדן סטייט. הווריורס שרדו את הרבע הרביעי עם התעוררות של קארי והצליחו לשמור על הביתיות אבל כעת הם יוצאים ליוסטון ויצטרכו לשחק 48 דקות מול הרוקטס ללא הכוכב שלהם.
אז מה הולך להשתנות בעקבות הפציעה והאם היא אולי טובה יותר לגולדן סטייט?
ובכן התשובה הקצרה היא לא.
התומכים בתזה הזאת יגידו שכעת גולדן סטייט תחזור לשחק בסגנון המייחד אותה, תניע את הכדור יותר ותשחק פחות על בידודים, תיתן יותר מקום לקארי ותומפסון, המשחק יראה שוטף יותר ויראה אפקטיבי יותר. מאין גרסה פרטית של תיאורית יואינג. התממשות התיאוריה דורשת שקארי ותומפסון יעלו מאוד את אחוזי הקליעה שלהם, בעיקר הראשון, שקארי וגרין לא יסתבכו בעבירות בניגוד למה שקרה לאורך כל הפלייאוף (גרין יצא בשישית מטופשת מאוד במשחק 5), ושאיגודלה ימשיך לשחק כמו ששיחק עד כה אבל ביותר מ-34 הדקות ששיחק עד כה.
אבל התיאוריה הזאת מפספסת כמה דברים. ראשית היעדר העומק של גולדן סטייט. גם אם דוראנט לא היה המוציא לפועל העיקרי של הווריורס, אלא סתם עוד שחקן ברוטציה, אין ממש איך לחלק את 42 הדקות שלו בין שחקנים אחרים בלי לאבד תפוקה משמעותית בהגנה או בהתקפה או ברוב המקרים גם וגם. אני משער שבמשחק מהסוג הזה קר ינסה ללכת יותר עם הניסיון. קארי, תומפסון וגרין כבר עומדים על מעל 40 דקות למשחק כך ששם אין עוד דקות לתת. שאלה גדולה האם קר יחזור לניסוי מתחילת הסדרה וינסה לתת דקות לבוגוט, אולי אפילו להחזיר אותו לחמישייה. אם הוא לא ילך לכיוון הזה, כיוון אחר יכול להיות להעלות את ליבינגסטון ולקוות שהוא יכול לשמור מספיק טוב ולתת את התרומה שלו בקליעות מחצי מרחק.
האפשרות השלישית היא לתת דקות רבות יותר ללוני ולקוות שבן ה-22 הזה, שתרם 4 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק בסדרה יתבגר באופן פתאומי לאור הצורך. בהערת אגב, היתרון הגדול של לוני בעיני היא שהוא נלחם. אחד מהדברים שבלטו בדקות הטובות של יוסטון במשחק מספר 5 הוא שכל כדור 50-50 הלך ליוסטון, גולדן סטייט פשוט נלחמה פחות על הכדורים.
אז הרוטציה משתנה דרמטית, ובנוסף הפציעה של דוראנט מייצרת בעיה הגנתית אדירה. דוראנט עם האורך שלו יכול לשמור על כל אחד, והשילוב שלו עם גרין, תומפסון ואיגודלה מאפשר להחביא את קארי במידה רבה בהגנה. אני חושב שקארי ובוגוט לא יכולים להיות על המגרש יחד ואז עולה השאלה האם יש שחקן נוסף ברוטציה שמסוגל לשמור על הארדן או על אחד הקלעים האחרים בחילוף או בריצה על גבי חסימות.
בנוסף נשאלת השאלה האם קבוצה יכולה לשנות את הסגנון שלה בין לילה. דוראנט עומד על 33% usage בסדרה הזאת, כאשר רבים מהמהלכים שלו התבססו על בידוד יחסית רחוק מהסל, כעת אין לגולדן סטייט מי שישחק את הסגנון הזה.
בשורה התחתונה כל העיניים נשואות כעת לספלאש בראדרס, משחק קליעה מטורף של אחד משניהם ויש לנו משחק, אם שניהם יהיו אפילו מעט פחות מיכולת השיא שלהם, אני מתקשה לראות את גולדן סטייט נשארת על המגרש במשחק הזה, ותסמכו על סטיב קאר שאם המשחק יראה כבורח להם ברבע הרביעי, הוא לא יסכן את השחקנים המאוד מבוגרים שלו, עם המיילז' הגדול על הברכיים, לקראת משחק 7 שיהיה המשחק המכריע של השושלת הזאת, אולי לקראת התפרקותה הצפויה בקיץ.
הימור: יוסטון ב-15.
יוסטון יבואו לטרוף את הספלאש היום. בחייאת דאנטוני תפסיק עם קאפלה, די לא מסוגל לקחת ריב ועושה איירבול בהלייאופים. תן יותר דק לאוסטין ריברס הוא גורדון הארדן עובדים על קרי חזק בהתקפה, זה המיסמאצ.
יוסטון חייבים לבוא בכל העוצמה. המשחק הקרוב והבא אם יהיה יקבעו את הקריירה של הארדן. זה הזדמנות שלא תחזור להביא גביע.
אני רוצה לראות את הארדן צורח: אמא הבאתי גביע 🙂
כל הקריירה הארדן כיוון לרגע הזה, קשה להאמין שעוד יוכל לשחזר את היכולת מהשנתיים האחרונות, אולי עוד שנה אחת אבל הוא לא ילד ויהיה בן 30.
יוסטון אל תחרבנו, הארדן קח 40 זריקות, 27 סטפבקס, 50 נק ותנצח את הסידרה. אל תמסור לכריס פול במאני בבקשה, הבן אדם שכח להקפיץ אפילו, כדורים עפים לו מהיד, אולי יהיה נס ויתן איזה משחק אחד נורמלי העונה אבל אל תחכה לניסים.
אני עם יוסטון היום ובוטח בהארדן, נראה אם אני רפה הבנה.
ברגע שאתה מוותר על קאפלה בתמורה לריברס אתה מוותר על ריבאונד,גם במקרה שהארדן עובר, יותר סביר שהוא יראה את קוואי או יאניס מרימים גביע.
הארדן ינגב את יאניס.
קאווי? קודם שיעבור את פילי עם הנגרים שלו. לקאווי אין שום סיכוי לראות גביע.
יוסטון השנה הפסידה למילווקי פעמיים,האחוזים של הארדן מולם הם 37% מהשדה ו24 אחוז מה3,במשחק השני מילווקי הביסה אותם בלי ברוגדון,מילווקי זה מאצ'אפ נוראי ליוסטון, הם הקבוצה היחידה השנה שהם לא ניצחו,יוטה שעשתה להארדן חיים קשים בסידרה בינהם העתיקה את כל התוכנית ההגנתית שלהם ממילווקי,ההבדל היחיד שמילווקי מוציאה לפועל את התוכנית ההגנתית מול הארדן הרבה יותר טוב,בלדסו פשוט ממרר לו את החיים,וגם בסידרה הזאת יהיה למילווקי יתרון ביתיות.
מסכים איתך שהבאקס זה המאצאפ הכי קשה למעט הלוחמים עם דוראנט עבור יוסטון. אבל בפלייאוף זה עולם אחר, התאמות שונות. לא נראה לי שיצא לנו הזדמנות לבדוק את זה. 🙂
לליארד יש יותר סיכוי לראות גביע מאשר לקאווי עם חבורת הפסחים סביבו
שמעון, מסכים עם כל מילה
תודה על הסיקור,מסכים לגבי הספסל הקצר,לווינגסטון לא שלא תורם כלום הוא רק מזיק,בלי משחק גדול מגרין ואיגודלה כלומר 20 נק' מכל אחד אני לא רואה סיכוי שהם מצליחים לגנוב את המשחק הזה.
…………..
שלא תטעו,אדם סילבר ושאר בכירי הליגה בקונפליקט,מצד אחד משחק 7 ביום ראשון הגדול שיכלול 3 משחקים מכריעים יהיה פצצת רייטינג,אבל מצד שני הסיכוי שהארדן ויוסטון יעברו ובפעם הראשונה נקבל גמר שלא כולל שחקן כמו קובי/לברון/קארי/דוראנט/שאק הפעם האחרונה שזה קרה הייתה 2005!!! שדאנקן ופופ פגשו את דטרויט.
גיים 7 יהיו סקוט פוסטר וטוני בראדרס ואולי יזיקו למילואים את ג'ואי קרפורד ודיק באווטה במזכירות
יחזירו את טים דונאי מפרישה,שיחזור של משחק 6 בין סקרמנטו ללייקרס ב2002
מותר לרוקטס להפסיד בגיים 7 אבל אסור להם להפסיד את המשחק הזה
המורשת של הארדן תלויה בנצחון בגיים 7. אם הוא רוצה גדולה הוא חייב להכניע את גולדן בלי דוראנט. מה גם שקרי של היום זה לא קרי של 2016-17
תודה רבה דור, מסכים עם כל מילה. יוסטון ינצחו הלילה, וגולדן יכולים רק לקוות שהביתיות תביא את יוסטון לתצוגת 0/27 נוספת או משהו דומה לה במשחק הבא.
המשחק ב- 04:00 שעון ישראל.
מה קרה ל5 וחצי בבוקר? איזה שעה מושלמת זה. לא נורא נתייצב ב-4 ורבע לגאמפ בול
אולי יהיה גמר באקס נאגטס- מינימום משחקים מול המקסימום האפשרי
ניתוח אדיר. אני חושב שפתיחה של לוני תהיה טובה לרוקטס, כי זה יאפשר להם לשחק על קפלה בקלות יחסית בניגוד למה שקרה עד עכשיו בסדרה. המצ'-אפ של טאקר וגרין מאוד מאוד חשוב וגם היכולת של קרי לתת עבודה בחוץ. מסכים עם התחזית – זה של יוסטון, בפער יחסית גדול.
לוני זה התקווה של יוסטון ושלי, כמה שיותר דקות ללוני. התרנגול העיוור מצא את הגרגיר כבר במשחק שעבר
אחלה ניתוח ודי מסכים
==
רק שיש להם נסיון מלפני דוראנט
==
ואפשר היה לראות ולהרגיש איזה קפיץ שמשתחרר שם, אחרי הפציעה
==
קארי במשחק לפנטאון, עם אחיו לרשת
==
נצחון מבהיק ללוחמים
זה של גולדן סטייט אם:
*סטף וקליי יופיעו
*גרין ואיגי ישחקו חזק
*ישלטו בריבאונד.
אם אחד מהדברים לא יקרה צריך משחק ממש גרוע של הארדן בכדי שינצחו.
הערכה שלי שיוסטון ישחקו על סטף עוד יותר ממה שהיה עד עכשיו
הסדרה נגמרה…הפציעה של דוראנט סגרה את הסיפור. אין ללוחמים ספסל..יוסטון לא כאלה טיפשים
עד היום יוסטון של הארדן קרסה כשהיומנה ציפיות, וזה בדיוק מה שהולך לקרות הערב.
יוסטון היא לכאורה הפייבוריטית, זה ההייפ של המדיה, או גם הניחוס הבכייני של המכביסטים. לכן היא גם תיפול.
תכלס? גולדן סטייט עדיפה.
גם בלי דוראנט. כנראה התרגלו ללא-כוחות, לוקסוס של 2 MVP רצופים, בשיא היכולת, ביחד באותה קבוצה – דבר שלא היה בליגה מעולם – אבל גם החבילה שיש עוד קודם עדיפה בהרבה.
.
קארי, הקלע הטוב בהיסטוריה, השחקן ששינה את פני המשחק, MVP פה אחד לראשונה, יהיה HOF +
קליי, שחקן ה-2-way הטוב בליגה, שותף לבק-קורט הטוב בהיסטוריה של המשחק, יהיה HOF +
דריימונד, מועמד קבוע ל-DPOY, הכלבויניק האולטימטיבי, כרגיל מעולה בפלייאוף, כנראה יהיה HOF +
איגואדלה, כרגיל מתעלה בפלייאוף, כנראה השחקן ה-6 הטוב בהיסטוריה, FMVP בפני עצמו, יהיה HOF =
זו חבילה שאין לאף קבוצה בליגה, ולא קרוב לקרסוליים. זה גם הלב ויסוד של קבוצת ה-73-9. לחבורה הזו יש מספר דו-ספרתי של טבעות אליפות, נסיון בלי סוף במצבים קשים (מאוד, ע"ע עונה שעברה נגד אותה יוסטון, חזקה יותר), אותו מאמן שהביא את השיטה, ועדיין כריצת בטחון של יתרון ביתיות למשחק האחרון, אם הערב משהו מתפקשש.
גולדן סטייט עדיפה ביג טיים.
.
כי מי מנגד?
הארדן, פנומן, אבל עם נטיה לקרוס בלחץ, ועם הקוף הכי ענק על הגב שלו – יש לו 2 משחקים מגדירי קריירה, ואסור לו ליפול אפילו באחד.
כריס פול, כמו שזה נראה בצד הירידה של הקריירה שלו, והיא מהירה. וגם הקוף שלו יושב חזק על הכתפיים. גם עבורו זה בפירוש צ'אנס אחרון בהחלט.
אריק גורדון, קלע מצוין לפעמים וקצת פחות לפעמים, ועדיין לא ב-40-50 השחקנים הטובים בליגה.
פיג'יי טאקר, האובר-אצ'יבר של הליגה שחקן נשמה מדהים. אבל זה טאקר, כן. וקלינט קאפלה, מאוד מזגזג ברמה.
לחבורה של יוסטון יש את דאנטוני עם הקופים שלו שרודפים אותו עוד הרבה יותר זמן מהארדן, יש את דריל מורי המשוגע האובססיבי שמוסיף מנה יפה מאוד של לחץ דם גבוה, "שמתי על הפוריקט הזה את העתיד של הקבוצה", יש את טראומת העונה שעברה, אין עתיד פרט להרגע, ואין שום טבעות אליפות.
בעצם יש 1. של אימאן שומפרט, שלא ראה דקה בקליבלנד מודל JR עונה שעברה.
.
גולדן סטייט, ב-12.
מסכים, מרגיש עם כל ההייפ וההשוואות לשנה שעברה דווקא כמו גניבת ניצחון של הווריורס ב-5 הפרש ככה….
משחק המילניום, אבל למה בשעות של אנטישמים למה 😢
לא סבלנו מספיק בגלל מיסאנדיי? 😞
ימים קשים.
בדיוק!
==
הבנט דה ג'ואיש פיפל סאפרד אינאפ??
המצב של ג"ס בפלייאוף האלו מזכיר את השיר עשרה בקבוקים תלוים על העץ…. אוונס הרוקי שאמור היה לתרום בפלייאוף והתגלה כאחד שלא מצליח לקלוע, גונס שהועדף על מגי וקרע שריר, ליויננגסטון שאיבד את הקליעה, בל שאיבד את הדרך, קזינס שנפצע, קוק שלא מסוגל לשמור על נמלה , הקרסול של קרי ואז האצבע, הקרסול תומפסון, גברקו שלא מצליח לתרום ומקיני שתורם מעט – בקיצור אין ספסל. דוראנט.
אם ג"ס תצליח לנצח אחד משני המשחקים הבאים זה יהיה אפי ברמות על.
גם להערות כמו שלך מופנית התגובה שלי, שתי קומות מעל 🙂
היום יותר מאי פעם אני מצטער שאני שומר שבת
לא יודע איך אני עובר את ה25 שעות האלו
הפוך ידידי תוכל להתנתק קצת..
במוצש בלי לבדוק תוצאה תראה את המשחק בnbafullhd.com בלי פרסומות ופחות מתח – זה משחק 6 והלחץ על יוסטון.
כמה חבל שאין כזה אתר לטניס שכל חצאי הגמר בשבתות וגמר צרפת השנה בשבועות..
לדעתי זה תלוי רק בספלאש ברוזר
אם הם מביאים יום כמו בימים הטובים ליוסטון אין סיכוי
בשני המשחקים הקרובים (אם הלוחמים לא ינצחו היום) נבין את חשיבות דוראנט ללוחמים.
קשה לי לראות אותם מנצחים, אבל אם כן אני אבין שהפסדתי משהו בהבנת הגדולה ההיסטורית שלהם ושל קרי בפרט.
יש לי הרגשה שיוסטון ובעיקר הארדן הולכים לעשות פרסומת לחיתולים למבוגרים הקבוצה הזאת עד עכשיו כל פעם שהיו פייבורטים חירבנו
מנגד הספלאש כל פעם עד עכשיו שמישהו הטיל בהם ספק וזילזל בהם שילשלו שלשות והרבה יותר נוח להם להיות אנדרדוג וגם דריימונד ואיגואדלה לא יוותרו בקלות , ועדיין זה של יוסטון לקחת
פרוויו משובח למשחק ענק. וואו.
כמה סימני שאלה יש על המשחק הזה….
🙂
תודה דור.
אסתכן באכילת כובע רחב שוליים ועל אף שלא סתם סוכנויות ההימורים נוטים ליוסטון ובגדול אלך עם הלוחמים ולא בשל הטיעון הלא מדעי שסטטיסטיקה טיבה להתיישר וטיבה של הסטטיסטיקה הוא לעשות את זה היום בין 4-7 לפנות בוקר. הגאווה הרצון להוכיח שהם שחקנים בפני עצמם וזה שיש שם 2 קלעים הסטוריים זה בהחלט יכול להיות של הלוחמים היום. אישית אני הייתי עושה מלווקי סותם את הצבע ומהמר על השלשות. זה הימור מסוכן פי כמה מול יוסטון ועדיין הם חייבים לקחת סיכונים. בנוסף דווקא תומפסון צריך לשחק אוף דה בול וסטף יותר לרכז ולשחק איזו כי כשתומפסון צריך למסור זה מחזה לא נעים.
ממש לא בטוח שיוסטון מנצחים היום למרות העדרות דוראנט.ראינו כבר במשחק הקודם שסטף העלה רמה מרגע יציאת דוראנט וקליי יקבל יותר כדורים ותמיד מופיע במשחקים מכריעים שלא לדבר על התחייה של איגי והעלאת ההילוך של דונקי. יוסטון כדי לנצח חייבת לקבל תרומה משמעותית לשם שינוי מכריס "עקיצה כלכלית" פול ובאמת לא הייתי מתאבד על קאפלה בטח שגרין ישחק בחמש רוב הזמן ואפשר לתת לטאקר לשחק מולו (עכשיו שמשוחרר מעט ממשימת דוראנט)
משחק ה 0 מ 27 ל 3 היה בשנה שעברה המשחק ה 7 ביוסטון. מקווה לשחזור של משחק זה היום ביוסטון ולהתעלות של קארי וקליי ושזה יהיה של גולדן סטייט.
הכל הולך הפוך ללוחמים הביאו את קאזינס משתי סיבות עיקריות
1.לסדרה נגד יוסטון :להכריח אותם לשחק אם קאפלה או ננה כל הזמן ולתת להאמפטונס לסגור משחקים שהם טריים
2. להיות סקורר נוסף למקרה שאחד הכוכבים נפצע.
פתאום הפציעה שלו נראית משמעותית
מנגד מורי באמצע העונה מחזק בריברס ושאמפרט
שמצילים אותו בסדרה הזאת
יופי של פריוויו.
לכל המעריצים וההייטרים, שווה לשמוע מה יש ללב להגיד על הראש:
https://www.theplayerstribune.com/en-us/articles/pj-tucker-james-harden-nba-mvp?utm_source=Sailthru&utm_medium=email&utm_campaign=Daily%20May%208%20-%20PJ%20Tucker&utm_term=Daily%20Newsletter
https://www.youtube.com/watch?v=z0NgUhEs1R4
צודק טאקר בדיוק מה שאני חושב כעל הארדן. אבל לא יעזור יביאו ליאניס וזה גם לגיטימי
דקסטר, רזי, דה שוט
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5507011,00.html
ראיתי.. מקווה שלא ייצא לפועל.
או מגבלת זרים או תקרת שכר והכדורגל יהיה מושלם
https://www.youtube.com/watch?v=f5UiKbKavio
בדר"כ כשעומדת מולך מפלצת, לא מקבלים הזדמנות שווה או הזדמנות שנייה.
when you come at the king you better not miss.
יוסטון פיספסו את הצ'אנס של החיים שלהם שנה שעברה בגלל פציעה / חוסר אמונה / חוסר תפקוד / כל התשובות..
עם כל הנסיבות ומה שמשתמע, אפשר לברך על הסיטואציה שנותנת תמונת מראה מדויקת לשנה שעברה, ובצירוף מקרים נדיר יוסטון מקבלים את אותו יתרון בדיוק שהיה לג"ס שנה שעברה, באותה נקודה, בלי ביתיות.
בניגוד להארדן ושות, אני חושב שסטף עשוי מהחומרים של הגדולים ביותר וגם אם לא הוא בעצמו ישים את ה-40 +, הוא ימצא דרך לתת לקבוצה שלו את האמונה שהם יכולים.
לצערי, אבל ממש לצערי, זה של גולדן סטייט.
.
ליוסטון הייתה את ההזדמנות. רבע וחצי אחרונים מפוספסים הסתיימו עם הפסד שמשמעותו היא שגולדן סטייט מגיעים למשחק הלילה עם 0 לחץ עליהם.
יפסידו?
יש עדיין את משחק 7 בבית.
בנוסף, רף הצפיות ירד פלאים עם היפצעו של דוראנט, כך שבכלל מפלס הלחץ נמצא בשפל היסטורי.
.
גולדן סטיט במשחק נטול לחץ וצפיות?
זה מתכון למבול של שלשות. זה שקרי וקליי יודעים לקלוע,
את זה אנחנו יודעים אחרי היסטוריה של 40%+ מהשלוש.
אבל השנה בפלייאוף גם גרין ואיגודאלה חזרו לעצמם,
ובהיעדרו של דוראנט, לא תהיה ברירה אלא לחזור להנעת הכדור וההפצצה מהשלוש שאפיינה את הקבוצה בעבר.
אני ממש לא אתפלא אם גולדן סטייט יאיימו הלילה על שיא השלשות למשחק פלייאוף.
חחחח מנסה ניחוס הפוך אה קללת הרשע על הלוחמים יפה גיא. אפשר לבקש כזה גם על טורנטו בבקשה ביום א?
לא מזיק אף פעם.
אני מסכים
כדורסל זה לא כדורגל, קשה מאוד "לגנוב", יחסי הכוחות הערב נוטים בבירור לטובת יוסטון, הם התבגרו בשנה והם מאוד נחושים, לדעתי הם יחנקו את הספלאש מהשניה הראשונה, איגי וגרין יגלו שקשה מאוד לקלוע עם שומר, ותתפלאו – גם הצבע של הלוחמים הולך להיות די פרוץ (למרות שכנראה נראה שם יותר גבוהים). זה היהי המשחק הראשון בסדרה שיוכרע בדו ספרתי.
לגבי המשחק הקודם – טבלת זריקות מדהימה שפורסמה ב-וואלה מראה שב-8:30 דקות האחרונות – הארדן זרק רק זריקה אחת מהשדה!!!!! אותה הוא קלע מתחת לסל, אני מניח שמדובר בלייאפ שנתנו לו בסוף. מדהים! אף אחד לא מדבר איתם במהלך המשחק? לא מובן לי. מה שבטוח, זה לא יחזור הערב.
לגבי ליגת האלופות (שמעון) – אירופה היא מקום קטן, כמו ארה"ב בערך, אפילו פחות, יכול להיות מעניין ליגה קבועה של בערך 30 קבוצות, הבעייה היא עניין הלאומיות והתרבות – את זה חייבים לקחת בחשבון (מרקס ולנין נפלו בזה, גם האיחוד האירופי), ומשום מה נוטים לזלזל בזה. יום שישי בצהריים, לא הזמן לחפירות, במי ננוחם?
אני גם צופה בלואו אאוט
ההיעדרות של דוראנט "תשחרר" את טאקר למשימות תחזוקה ושיפוצים בשני הצדדים, גם יהיה לו יותר כוח, אני צופה השתוללות שלו בשתי הרחבות.
הארדן לא זרק בעיקר כי קיבל הרבה מאוד פעמים שמירה כפולה ברבע האחרון
אני לא ראית את זה. תוכל להצביע מתי? לדעתי הווריורס לא שינו אסטרטגיה מולו. הוא בילה את רוב הרבע מול איגי לבדו. בחילופים תמיד יש שם עוד מישהו אבל כאן הטיפול כבר קשור למול מי הם מנסים להחליף.
אין לי סרטונים אלא בעיקר את מה שראיתי – הנתון הפתיע אותי, אז חזרתי לראות את הרבע הרביעי בהילוך איטי וזה בעיקר מה שראיתי.
אז תן מציין זמן.
מה זה מציין זמן?
באיזה דקות (ושניות) של המשחק היה דאבל טים.
מתארגנים לנסיעה – אם אצליח אמשיך עד סוף הרבע מאוחר יותר – בינתיים זה מה שהצלחתי..
10:10
9:52
9:08
מעניין אולי ככה ניסו לעזור לקליי. אני לא זוכר שהם עשו את זה כשאיגי היה על הפארקט. אם תמצא זמן תשלח.
נו פרובלם
עידו – המשך.
6:15 (איגי ולוני)
5:00 (איגי ולוני)
4:16 – לא בדיוק דאבל אפ קרי מחליף ואיגי בדרך לדבל אפ ואז סטף חוזר לריברס ואיגי להארדן
3:00 (איגי ולוני)
0:47 (סטף ולוני)
אם אני מבין טוב הלוחמים נותנים או 4*3 או שהשחקן החוסם יקבל מבט טוב אבל לא מהפינות – ושם האחוזים של יוסטון יורדים יחסית.
סורי אבל אף אחד מהמקרים הנ"ל למעט האחרון הוא לא דאבל טים אלא סכימת החילוף הרגילה של הווריורס אותה הוא פוגש כל הסדרה.
עידו אתה בטוח? לרוב הוא מקבל חילוף על השחקן שעליו הוא רוצה לחדור או לזרוק לשלוש אבל זה נשאר בגדר הגנת 1*1 בכל המקרים שהבאתי השומר של החוסם נשאר עם הארדן בנוסף למגן המקורי. לא זוכר שראיתי אותם עושים את זה הסידרה לפחות לא בצורה שיטתית.
הוא לא נשאר אלא משהה וכן הם עושים את זה תלוי סיטואציה.
הלוחמים מרסקים היום את יוסטון בתצוגת תכלית אדירה של קרי ותומפסון, עד כדי כך שקר מחליט להושיב את דוראנט על הספסל עד סוף הפלייאוף.
(טוב, אני סתם מגזים באופן מגוחך כפרפרזה לדה שוט… אבל, כן, הלוחמים מפרקים את יוסטון ומוכיחים שהם יכולים גם בלי דוראנט.
כאמור בדיון אחר – דוראנט טרם הוכיח שהוא יכול ללא הלוחמים)
+1000
תודה רבה.
קואץ' ניק עשה וידאו על איך הספלאש משחקים עם וללא דוראנט, מעניין:
https://www.youtube.com/watch?v=NbBcxiZBzhU
.
אני חושב שהמשחק יהיה צמוד מההתחלה ועד הסוף.
הגורמים המשמעותיים – ההאסל (ריבאונד), השיפוט, ועד כמה הארדן ייחנק כנרגלו.
אם הוא הולך לתת תצוגת שבר כמו שהתרגלנו אליה במשחקים מכריעים בפלייאוף – אז גולדן רוב הסיכויים מסיימת את הסידרה.
אני מהמר, בכל מקרה, על גולדן.
סרטון מרתק אשך
חובה צפייה לכל חבריי התיאורייה
"דוראנט לא תוקע את התקפת הלוחמים"
1+
אין לו שם כמעט טיעון כדורסל אחד (וגם מבחינת סטטיסטית הטיעון שלו די רעוע).
מה שהוא כן אומר שבהחלט מרגיש נכון זה שכשדוראנט נוכח נוח לווריורס להסתפק בבידודים כשלו שהרוקטס מכריחים אותם לעבוד. עכשיו שהוא איננו כולם יודעים שאין פיתרון קל וחייבים לעבוד עבור הזריקות הטובות.
קואץ ניק זה האומן מספר 1 בעולם בלירות חץ ואז לסמן מטרה, הטיעונים שלו כל כך לא קשורים למציאות, בלי הסתמכות על סטטיסטיקות כלום איך אנשים מקשיבים לו, דוראנט לא פוגע בשטף משחק של הלוחמים, דוראנט לא משתק את קליי וקרי, כשדוראנט משחק שיטת המשחק נשמרת כמה אסיסטים היה להם ברבע הראשון עם דוראנט? 11 -12. די מצחיק שאוהדי קרי מאשימים את דוראנט בזה שקרי נראה ככה בסדרה הזאצ
הקטע שהוא מראה שדוראנט תקוע בפינה ולא זז שסטף אם הכדור גרם לי להבין לאן נעלם אחד המהלכים שהכי אהבתי אצל סטף חדירה הוצאת כדור והמשך תנועה לפינה לשלשה ובלתי עציר
לא בגלל זה המהלך נעלם אלא בגלל שהרוקטס מחליפים.
אם יוסטון לא לוקחים את זה, זה פשוט אסון מבחינתם. להגיד שג"ס זו אותה קבוצה של לפני 3-4 שנים זה שטויות. הצוות המסייע כבר לא שם או הזדקן ממש, קרי נראה רע וההגעה של דוראנט שינתה את כל השיטה. גם אם קרי וקליי יתנו כל אחד 30 נקודות, אני לא רואה איך ג"ס עוברים את ה100 במשחק הזה. גרין נותן סדרה גדולה, אבל סקורר הוא לא. איגודלה עושה את שלו, אבל יצטרך לקרוע את התחת בהגנה הלילה. שאר הספסל רע ביותר.
דבר אחד נראה לי די בטוח (ואבסורדי) – משחק 6 יקבל יותר רייטינג ממה שהיה אמור לקבל בגלל היעדרותו של דוראנט. מי לא יקום הלילה?
אני..
לדעתי קר צריך לנסות הלילה שחקנים והרכבים לקראת משחק 7 וכמו שכתב מישהו – אם ההפרש צומח להוציא את החמישיה לנוח ולתת דקות לספסל אבל לא כזמן זבל אלא שישחקו ברצינות כאימון ליום ראשון.
אני לא מתכוון שיוותרו מראש על המשחק ואם יקלעו טוב היום אז יהיה משחק צמוד אבל אם לא ילך טוב אז שיוציאו משהו חיובי ממנו כי בראשון הלחץ עליהם במשחק ביתי ודוראנט לא יחזור.
במי ננוחם?
אף אחד לא ראה עדיין GOZ החדש?…
ראינו ראינו.
ראיתי
יוסטון ינצחו היום ואנחנו הולכים למרתון משחקי 7 ביום ראשון
כמה נתונים מעניינים:
במצב של 3:2 ללא ניצחונות חוץ בכלל – המאזן הוא 40:3 לקבוצה עם הביתיות, כולל מאזן 26-17 לניצחון חוץ במשחק 6.
אלה שהפסידו את הסדרה – יוסטון נגד יוטה ב-2007, ניו אורלינס נגד הספרס ב-2008 ובוסטון נגד קליבלנד בשנה שעברה.
מאז 2013 – בכל שנה הייתה לפחות סדרה אחת בה הקבוצה עם הביתיות ניצחה את משחק 6 בחוץ.
הפלוס מינוס של דוראנט לעומת סטף בסדרה:
משחק 1: דוראנט: 0, סטף: +4. ניצחון ב-4.
משחק 2: דוראנט: +6, סטף: +9. ניצחון ב-6.
משחק 3: דוראנט: -6, סטף: -1. הפסד ב-5.
משחק 4: דוראנט: 0, סטף: +2. הפסד ב-4.
משחק 5: דוראנט: -1, סטף: +9. ניצחון ב-5.
אני מרגיש שקצת ממהרים מדי להספיד את גולדן סטייט. יהיה להם קשה, אבל מבחינתי הסיכוי עכשיו הוא בערך 55-45 ללוחמים בסדרה.
הגעת דוראנט לגולדן פתחה פתח להמון שאלות שלא היה עליהם תשובה בקרב חלק נרחב מאוהדי הnba בארץ וגם בעולם.
לעומת זאת פציעת דוראנט באה בדיוק בזמן בשביל תשובות לשאלות של אותם אוהדים. בסוף הסדרה יהיה לנו הצופים תשובות בסימן קריאה!
1.האם קרי יכול להוביל קבוצה לאליפות?(אני כבר יודע כבר כמה שנים שלא אבל בשביל שאר האוהדים שיש להם שאלה כזו)
2.האם הארדן הוא אותו הארדן של העונה הרגילה או שוב גרסה מעט חיוורת של עצמו כמו כל פלייאוף?
3.האם קליי מס 2 ראוי בקונדטורית?(שוב אני יודע את התשובה לפני כמה שנים טובות. והתשובה היא לא אבל חלק מהציבור צריך את האליבי הזה כדי להכריע)
4.האם cp3 גמר את הסוס?
*אני רוצה להדגיש שאני שונא פציעות, זה הורס את המשחק, ולא מאחל לאף שחקן להיפצע גם לא למשחק אחד ואין כמו סגל מלא נגד סגל מלא אבל הפציעה הזו מיוחדת במינה בסיטואציה שלה.
במידה ויוסטון לוקחים את הסדרה הם פותרים לעצמם ולנו הרבה שאלות ועושים צדק פואטי על שנה שעברה שפול נפצע באותה סיטואציה ומתקדמים הלאה לעבר החלום.
במידה וגולדן עוברת הם גם פותרים את אותן שאלות(קרי וקליי מקבלים את הכבוד המגיע להם) ואז דוראנט מצטרף לגמר המערב וכולם מרוצים הולכים בכל הכח על תואר שלישי ברציפות.
*מדובר ב2 משחקים פלוס רבע ממשחק קודם.
המדגם יחסית קטן ובגלל זה ישנה אפשרות שגולדן תקח משחק אחד בבית ותעבור את הסדרה אבל זה לא אומר שהתשובות שנקבל יהיו תואמות לתוצאה.
יכול להיות מצב מוזר יחסית וקרי וקליי יהיו בינוניים,פול יהיה מחריד והארדן יהיה טוב ועדיין גולדן ייקחו.
אבל הסיכוי לזה שוב יחסית נמוך ואחרי הסדרה המרתקת הזו נצא כולנו עם ידע נרחב על כל שחקני המפתח שסוחבים איתם שאלות לא פתורות כבר שנים.
יפה כתבת
אפילו אני, שברור לי שדוראנט רמה אחרת מקרי או הארדן, אצטרך להודות שהספלאש לא פרייארים אם הם עוברים את יוסטון בלי קיידי.
אבל גם האסכולה של ה-73-9 והכדורסל היפה יצטרכו להודות שקרי ותומפסון טובים לעונה רגילה ולא לפלייאוף כשהם יפסידו שניים ברצף (וזה לא יהיה צמוד אפילו).
מדהים שיש כאלה שחושבים של של של שללוחמים יש סיכוי בלי ה-35 נק' של דוראנט ובלי היכולת שלו להחליף שמירות.
יש סיכוי שדוראנט כשיר למשחק 7?
לא.
אנחנו במעבדה הסודית ,מכינים טיטולים סוג א' א' במיוחד לאבו מנדבושקס,
עבודת יד,שלא יברח לו באמצע הניגוב שיקבל הלילה מהספלאש ברודרס.
ה-ללל מציג לעולם את השיקוץ המחליף של האחד והיחיד,
הלילה אבו מנדבושקס הולך לקבל ניגוב על יבש,הספנו וזלין ,לאקסטרא הגנה.
האם מדובר בדגם החדש? הטיטול 'בעל הכנפיים'?
בעל הפעולה הכפולה – גם מספק הגנה נגד שלשול וגם מאפשר המראה מיידית למועדון החשפנות הקרוב לאחר הניגוב?
אני ממש גאה בך, אשך יקר,מקורותך מדהימים,
האינפו שלך מדויק.
הוספנו גם פיתוח חדש,במיוחד לאבו מנדבושקס,שחרור מהיר ,
במקרה שהזקן נתפס בוולקרו.
אני מת על הלוחמים אך יחד עם זאת כל האמירות על כך שניצחו בעבר ללא דוראנט פשוט מתעלמות באופן בוטא מ3 שנות כדורסל על הברכיים שלהם ומהעובדה שנגמר הכסף לשחקנים אחרים והספסל נעלם.
היה להם אחלה ספסל בעונות השיא.
אכן, בסדרה הנוכחית אין ספסל בכלל. איגודאלה פותח, לוינגסטון מת, אין דייויד ווסט, אין מגי מהספסל, ממזמן אין מוריס ספייטס או ברבוסה או אפילו איין קלארק או ניק יאנג. הספסל בנוי רק על לוני ומקיני. שאחד מהם בטח יפתח 🤦♂️
וכספי השוודי
זו באמת שערוריה שאחרי שנתנו לקארי סופר-מקס, וזה אחרי שנים של חוזה בגרושים, וקליי על חוזה נמוך ממה שמגיע לו, ודריימונד על חוזה נמוך יחסית, ויש עוד איגואדלה וליבינגסטון, ועוד הגיע דוראנט, שהסכים לחתוך בשכר במקום מקס כדי לחסוך לבעל הבית, ועוד הגיע קאזינס, בכמעט התנדבות –
זה פשוט נורא שלא נשאר להם כסף!!!
מה כבר ביקשנו?
כולה שני MVP, כולה 5 אולסטארים, ועוד אולסטאר בדימוס – זה ממש לא מספיק! איך לא ארגנו להם גם ספסל בחינם? נניח ההוא עם הטבעת בתחת, דיוויד ווסט. למה לא נשאר בשביל הכיף? וזאזא מה איתו? עשה עבודה יפה הגרוזיני, בכלום כסף, בלי קבלות, על קוואי. מה יש? לא יכלו לסדר לו להישאר?
שערוריה, שערוריה. פשוט דופקים את העשירים. לא יפה.
לא מאמין שאני מתעורר ב-8 בבוקר וכבר 6 בערב בישראל. איזה עונש זה לגור בקליפורניה
והמשחק כאן ב-6 בדיוק שלנו יש כאן מה שנקרה "REHEARSAL DINNER לחתונה מחר. אבל בטוח שאמצא איזה טיווי במלון הענק שיראה את המשחק לגיחות מזדמנות שלי.
מצויין דור. אני מרגיש COMPLETELY OUT OF IT. כאילו בעולם אחר.
לא מאמין שמישהו קם לראות את זה ב-4 לפנות בוקר ישראל.
זה גמור למרות שבלוך מנסה בכוח לנחס את יוסטון הם לא צריכים את זה יחנקו לבד.
כשאננ חושב לעומק על הסגל של הלוחמים העונה הזו וחוסר הפעולות לאורך העונה זה כישלון גדול של ההנהלה.
.
לחשוב ששנה שעברה הם שיחררו את עומרי בקביל להשאיר את קווין קוק כי הבינו את לאן הליגה הולכת והיה חשוב גארד נוסף בסגל שאפשר לומר שהוכיח את עצמו או לפחות לא בייש את עצמו. מאז הם החליטו לשחרר שני גארדים מהסגל, יאנג ומקאו שלא ברור למה שמרו עליו מלכתחילה ולא הביאו אף אחד במקום.
.
אין להם שחקנים שיכולים להתמודד בהגנה לאורך משחק שלם עם סגנון המשחק של יוסטון, שבנוי כמעט ב95 אחוז על יכולות אישיות של גארדים, זריזות והרכבים של-4 גארדים פלוס טאקר.
הם חייבים התעלות של הספלאש, לנצח בריבאונד ובהאסל ולא להיכנס לבעיית עבירות כי אין באמת ספסל וחוץ מגורדן בל אני לא רואה איך שחקן חדש מוכנס לרוטציה ויכול להביא ניצוצות, וגם הוא כנראה שלא.
משחק סופר מעניין הולך להיות בלי קיידי
כל הבכיינות של אוהדי גולדן סטייט, הסופר-דופר-טים שנבנתה גם בגלל חוזים מתחת לשווי הריאלי שלהם, על זה שפתאום הם "נורא קצרים בספסל", וכל מיני תירוצים מהטוסיק עבור קבוצה שגם ככה גדולה ב-7 מספרים על כל קבוצה אחרת בליגה –
זה אשכרה שרה נתניהו, שמתלוננת שהיא נאלצת להוציא מהכסף שלה על ארוחות בקיסריה! וביבי מוסיף: גם לא היה גלידה פיסטוק!!!
אוי אוי אוי. באמת איך נסתדר בלי גלידה פיסטוק.
אני מניח שאתה מתכוון בין היתר אלי. התגובה שלי לדעתי היא ביקורת אובייקטיבית ולגיטימית על המהלכים של ההנהלה של הקבוצה, בעוד התגובה שלך היא הבכיינית, ואיך קשור שרה נתניהו וגלידת פיסטוק לא הבנתי. אני לא אוהד אף קבוצה, אני בכל סדרה נותן לרגש מחדש להחליט. בינתיים השנה הרגש על הלוחמים רק עד סביבוב הזה כנראה (ואולי בגמר אם וכאשר), דנבר/פורטלנד ליבי חזק גם איתם.
שרת, אתה האחרון פה שצריך להצדיק את עצמו, ובטח לא בפני הטרול השכונתי הרעיל שלנו.
מכביזם במירעו. כל דבר שהוא פחות מעוד אליפות, ובצורה משכנעת, לא יעלה על הדעת. כל ספק של ספק של חשד, שמישהו מהגמדים מעז בכלל לתת פייט – בכיות מכאן ועד צ'טנוגה! הווווווווווו!!! הייייייי! אוחחחחחח!! אנחנו הולכים למות עוד רגע, איזה אסון נוחת עלינו!!!!! אלוהים תציל אותנו!
אשכרה הקבוצה של המדינה, וימותו כל הסמולנים, בראשם הערבי הארדן.
מכה קשה לתקוות האליפות של הבאקס כשפאו גאסול יחמיץ את שאר הפלייאוף.
זה והפרישה של מארק פרייס.
טעות שלי, מארק פרייס היה בקליבלנד…
זה לא משנה…
זה והפרישה של ג'ק סיגמה
סיקמה סעעממק
הרגע הזה, שאתה רץ להופס לעדכן בהומור ומגלה שכבר כתבו לפניך מילה במילה – פרייסלס.
🙂
הרגע הכי גרוע של דאנתוני בכל העונה היה שהוא לא שם לב שהארדן הפסיק לזרוק ברבע הרביעי והתחיל רק למסור. היו לו אחוזים מצויינים עד אז (נראה לי מעל 60% אפקטיבי) והוא פשט עבור למסור לקאפלה או לכריס פול (או לאוסטין ריברס). היה צריך לקחת פסק זמן ולהטריף אותו וסיכוי לא רע שהיינו מדברים אחרת היום.
עדיין, היום יוסטון פייבוריטים, ואם יהיה משחק 7 הם גם פייבוריטים שם. כמו שנאמר בפריוויו המצויין, ג"ס לא יכולה לחזור פתאום לתרגילים מלפני 3 שנים. רק עם הספלאש ברדרס יגיעו בכושר שיא יש להם סיכוי, וכשהשחקן השלישי הכי מסוכן בחמישייה הוא שחקן לא מסוכן (לא משנה מי זה), זה הרבה יותר קשה.
האמת היא שאני לא מבין למה לא רואים את המהלך שנתן לווריורס כל כך הרבה נקודות בפלייאופים קודמים: הורדת ליווינגסטון לפוסט על שחקן נמוך. הם השתמשו בזה ביעילות בשנים קודמות והשנה אני בכלל לא רואה את זה.
כי הוא מחטיא בלי הכרה בכל פעם שעושים את זה
לא ראיתי אותם מנסים. אבל לא ראיתי את כל הסידרה
לגמרי.
מי שטוען שליבינגסטון גמור, לא לוקח בחשבון שבהרכב "המוות" של יוסטון, הוא גבוה יותר מכל השומרים שלו ופרט לטאקר הוא יוכל לקלוע בקלות מעל כל אחד מהם ולהסתדר איתם פיזית (פול נמוך – לא יכול להפריע אפילו לג'אמפ והשחרור הגבוה, הארדן – לא ככ שומר, גורדון – נמוך בכמעט 10 ס"מ, ריברס – נו באמת).
למען האמת, זה נכון גם עבור גרין ואיגודלה, שהאחרון עוד דאג לומר לפול (you can't guard me).
הבעיה של גולדן סטייט היא שהבידודים לדוראנט כל כך יעילים ו"קלים" כך שהם התרגלו ללכת אליהם, אבל זה ממש לא אומר שזה הדבר היחיד שהם יודעים או נשאר להם לעשות.
גולדן סטייט תעמיד בכל שלב נתון הרכב פיזי בהרבה משל יוסטון וכמו שאנחנו יודעים, בצבע האחוזים בד"כ גבוהים מאשר מאחורי קשת ה3. יוסטון עדיין יצטרכו לקלוע את הזריקות ל3, משהו שהם לא עשו במשחק 7 בשנה שעברה.
כולם מדברים על הסגל הקצר של גולדן סטייט, אבל יוסטון שיתפה רק 7 שחקני חמישיה לדקות משמעותיות (גרין וננה שיחקו 3 ו4 דקות בהתאמה), כאשר שאמפרט, השחקן השביעי, שיחק רק 16. הארדן וטאקר שיחקו 45 כל אחד, ופול 38 בחוסר יעילות מזוויע.
גולדן סטייט לא נדרשים לעשות משהו שהם לא עשו מעולם, להפך. הם פשוט צריכים לחזור למקורות. יש להם את אחד המאמנים הכי מבריקים בליגה, בנוסף לשני שומרי על שיוציאו להארדן את המיץ (שכחתם שאיגודלה היה פצוע חלק משמעותי מהסדרה בשנה שעברה?)
כל תוצאה היום לא תפתיע אותי.
תודה על הפריוויו.
אין מה לומר, גם אם הווריורס ייקחו את הסדרה, זה יהיה ביזיון מבחינת יוסטון אם זה קורה הלילה בטויוטה סנטר.
יוסטון חייבים לנצל את קוצר הרוטציה של הלוחמים ולבנות יתרון דו-ספרתי עד סוף המחצית הראשונה/תחילת השנייה, כדיי שקר יוותר על המשחק כמה שיותר מוקדם.
.
המבחן האמיתי הלילה יהיה של הארדן. עד כה ביוסטון הניסיון שלו במשחקי 6 לא מזהיר –
ב-2013 יוסטון הודחו בגיים 6 מול אוקלהומה
ב-2014 יוסטון הודחו בגיים 6 מול פורטלנד, עם הבאזר-ביטר הכואב (והנהדר) של לילארד
ב-2015 – דווקא יוסטון ניצחו בקאמבק מפואר ממינוס 19 נקודות אצל הקליפרס, מה שהשווה את הסדרה בדרך לניצחון במשחק 7. אבל הארדן, אחרי מחצית ראשונה טובה, היה חלש במחצית השנייה ובמהלך הקאמבק היה על הספסל (ככל הנראה עלה למשחק חולה)
2017 – הפסד מול הספרס, במשחק אנמי מאודדדד להארדן. ולא סתם הפסד לספרס, אלא נטולי קוואי. רק בגלל זה, הארדן חייב להתאפס על עצמו ולהגיד לעצמו שאין סיכוי שהוא מפסיד לווריורס נטולי דוראנט.
2018 – ללא פול, הפסידו בחוץ לווריורס, על אף שבמחצית הראשונה הובילו באיזה 15 הפרש.
.
בקיצור – אין ליוסטון בכלל ולהארדן בפרט ניסיון טוב עם גיים 6 עד כה, ולכן על אף ההיגיון שאומר שהם חייבים וצריכים לקחת את זה, לא אהיה מופתע במיוחד אם איכשהו הם יצליחו להפסיד את זה הלילה..
אחד המשחקים החשובים ב NBA מבחינה הסטורית לדעתי. כל כך הרבה משמעוית טמונות בסדרה הזאת
כתבו את זה כבר אלף פעם אבל אחזור על זה-
זה לגמרי על יוסטון ועל הארדן ועל פול ועל דאנטוני.
אם לא עכשיו אז לעולם לא.
הארדן "לא יודע" למה הוא לקח רק זריקה אחת ב-7-8 הדקות האחרונות של משחק 5. כריס פול היה גרוע מאוד ודאנטוני בתור המאמן היה לא בפוקוס ולא איפס את שחקניו ברבע החשוב ביותר של העונה שלהם או אפילו של הקריירה שלהם.
מאוד מעניין איך יהיו קרי וקליי. בכלל, הרבה תלוי איך יתחיל המשחק. אם הרוקטס יתחילו חזק ויעלו ליתרון מוקדם, כנראה שהווריורס יוותרו וישמרו כוחות למשחק 7. אם יתפתח משחק צמוד הלחץ יעבור לרוקטס.
איזו דרמה!
הארדן וד'אנטוני היו בהלם מהפציעה של דוראנט, לא הבינו את גודל השעה ונהיו משותקים. דווקא פול, שכולם כאן קיללו אותו – דווקא הוא הבין את גודל השעה, לקח על עצמו ולצערו לא הצליח, אבל הוא שיחק עם מה שהמאמנים בארה"ב קוראים לו "סנס אוף ארג'נסי" (תחושת דחיפות או בתרגום חופשי: עכשיו או לעולם לא).
הקפיאה של הארדן – זריקה אחת בשמונה וחצי דקות!!! הזוי!!! גם היא בסוף המשחק כשזה כבר היה גמור – באה בדיוק כפי שתיארת היטב, ברבע הכי חשוב שלו בקריירה. נתנו לו את ההזדמנות והוא לא ניצל אותה. אני עדיין לא אומר פיספס אותה כי יש לו עוד שני משחקים אבל גם אם ינצח הערב, לך תנצח משחק 7 באורקל, רק אחד יכול (בימינו), והוא כבר שמן. הקפיאה של ד'אנטוני לא פחות מרשימה, איפה היה הצוות שלו עם כל הניירות? איפה היה מורי עם האנליטיקס? אף אחד לא ראה שהוא לא זורק? מדהים, לפעמים האנשים הכי מיקצועיים בעולם עושים את השטויות הכי גדולות בעולם, כמו הפרק ההוא שעלה עשרות מיליוני דולרים לצלם אותו, 55 לילות מפרכים של צילומים, ובסוף יצא חשוך! פשוט חשוך!! איך אף אחד לא בא לבמאי ואמר לו משהו כמו "תקשיב חבריקו, אני והעוזר מאפרת ראינו כאן מאחורה בטי-וי את מה שצלמתם, ושמע, אני חייב להגיד לך שזה די חשוך, זאת אומרת, לא רואים…"
נו טוב, אני מניח שכשיושבים בבית בסלון הכל נראה הרבה יותר פשוט (אני מתכוון למשחק 5, כי בפרק ההוא הכל נראה… אהה… חשוך…)
ובינתיים אוהדי הלייקרס מפגינים נגד פלינקה, ראמביס וג׳יני באס וראש העיר החנון מנסה לקושש סימפטיה
https://www.foxnews.com/sports/los-angeles-clippers-town-lakers-protest?fbclid=IwAR370pWBS2q5kgjDbJHfJvjK7HE-FetMWWzqjfjw5it6TWjiCI0A1ZfulM4
טוב ברור שהערב זה משחק העונה ב NBA השנה.
הלוחמים חייבים לקחת את המשחק הזה כי במשחק הבא בלי דוראנט ובלי דריימונד גרין (הוא יורחק הערב כתוצאה מפרובוקציה מתוכננת של יוסטןן) אין להם שום סיכוי. ולכן חייבים לקחת הערב למרות שעל פניו זה נראה חסר סיכוי. המוח אומר יוסטון אני שם את הז'יטונים לפי הלב – לוחמים.
אתה גדול benjo
איזה משחק! תודה על הפריוויו!
לפי כמות הבטחון של המגיבים לשני הצדדים כנראה שבאמת הכל יכול לקרות, וכובעים הולכים להאכל זה בטוח.
מה היחס של הוסכנויות הימורים להיום מישו יודע? מעניין…
רק לחשוב על הלחץ על השחקנים היום, כל דקה ביום הזה סביב משחק שיקבע כ"כ הרבה, יהיה מעניין…
עכשיו ראיתי +7 ווריורס שזה יחס שהם לא מכירים מהשנים האחרונות
נראה לי יוסטון מפסידים לא יודע למה , המוח אומר יוסטון אבל יש תחושה 15 הפרש לגולדן סטייט
http://buffstreamz.com/watch/nba-14.php
בשבילכם
יוסטון – גולדן
http://buffstreamz.com/watch/nba-15.php
הדבר הכי טוב במשחק דוריס ברק לא משדרת היא עדיין בפילי איזה כיף
אבל ראית איזה יד גדולה יש לאמביד ואתה זוכר שהוא סנטר בגובה7.2 ואתה יודע שבן סימונס שוקל 200 קילו,ושאמא שלו אכלה פסטה בכיתה ח',כל הנתונים הכי לא קשורים והתעמקות שלה באנטומיה של השחקנים והקדיחה הבלתי פוסקת,תן לי את הובי בראון עליה בכל יום בשבוע.
אבו מנדבושקס מנוגב הלילה,
הטיטול המיוחד בסטנד ביי ,למשלוח אקספרס
בהצלחה לשני הצדדים 😀
אני חייב לשאול שוב,זה לא מטריד אף אחד שכולם ביוסטון נראים אותו דבר,הארדן פול גורדון טאקר, לכולם אותו מבנה גוף שנראה כאילו הם רחוקים דונאט אחד מכרס.
קרי חושך מצרים הירידה התחילה
ממתי הארדן מחטיא עונשין מה זה
אוהדי יוסטון, מוכנים לעוד מלח על הפצעים?
הראו עכשיו בערוץ הספורט – גם משחק 5 נגמר בשערוריית שיפוט.
קליי תומפסון היה עם הכדור לגמרי מחוץ לקו, שתי רגליים מחוץ לקו, במהלך האחרון לפני סל הנצחון של גולדן סטייט…
במצב של 102-99, 10 שניות לסיום, תומפסון נלחץ על הפאול ליין ע"י הארדן ופול. הוא יוצא לגמרי לגמרי מחוץ לקו, מסתבך, ואיכשהו הכדור מגיע בסוף ללוני, שמחזיק לתומפסון מתחת לסל לסל מכריע, 104-99.
מה היפה? זה אפילו לא הוכנס לדו"ח השיפוט של 2 הדקות האחרונות……
דני ענבר מערוץ הספורט קרא לזה שערוריה, והראו בהילוך חוזר מזווית אחרת, שלא משאירה מקום לספק.
להזכיר שזה בא אחרי הצחוטן במשחק 1 בסדרה, שבו קארי עשה 2 עבירות שלא נשרקו בדדקות הארונות – שכל אחת היתה מוציאה אותו החוצה בעבירה שישית. במקום זה – קארי קלע את סל הנצחון….
עכשיו גם משחק 5… יהיה ליוסטון הרבה על מה לדבר הקיץ אחרי ההדחה…
סליחה, עידו גור קוראים לבחור… לא עקרוני
ואיך הוא הגיע מחוץ לסל?
הראו את החזה של כריס פול דוחף אותו?
לא נשמה, הוא פשוט נלחץ ויצא מחוץ לקו… תאמין לי שאם יכלו לחלץ את הפאשלה ב"עבירה מוקדמת של פול", היו אומרים… תשמח, זכיתם מההפקר. ופעם שניה בסדרה, אחרי משחק 1
תראה את התמונה הזו –
https://pbs.twimg.com/media/D6GdXd_UwAAKxm6.jpg
שערוריה
תן לינק בהזדמנות.
למרות שאנחנו בעיקרון לא בוכים על שיפוט כמו שלא מתלוננים ע״ מזג האוויר.
משאירים את זה לעמירם.
שריקה של סדרה
עלק פאול
יופי קרי מעולה. אתה יודע שאתה משחק מול סוחט העבירות מספר אחת בליגה ואולי בהסטוריה אבל אתה תמשיך כרגיל ותקבל עבירה שניה במשחק שבו אתה הכי חשוב. פשוט מבריק
איזה טעם יש לפלייאוף נ.ב.א ולכדורסל בכלל אם זו רמת השיפוט?
זיו זה עבירה ברורה, יצר מגע, יש לי המון טענות לשיפוט לא במקרה הזה
אתה מדבר על העבירה של בוגוט או של קרי?……
כריס פול מחפש יותר את הפאול מאשר את המהלך הנכון,כמה פלופים הוא והארדן עושים זה פשוט לא יאמן,כדורסל מכוער לתפארת.
הצמד פול את קאפלה ממשיך במגמת החירוב ממשחק 5,
לא מבין איך הארדן קפץ לתוך קארי וקיבל פאול…
די נו זה עבירה ברורה, אין בכלל מקום לספק גם לפני עשור ושני עשורים היו מקבלים על זה עבירה קרי יצר מגע קפץ אליו עוד נכנס מתחת לרגליים.
אני לא אצפה בעוד משחק של יוסטון אחרי משחק 7 של הסדרה הזאת אבל מה שמשמח אותי הוא שיוסטון יקבלו סוויפ מיאניס.
זו התמונה של קליי תומפסון במשחק 5, במצב של 102-99, 10 שניות לסיום. השופטים לא שרקו!!!! ומשם זה המשיך לסל הנצחון שלו…
https://pbs.twimg.com/media/D6GdXd_UwAAKxm6.jpg
גם אם היו שורקים הווריירס היו מנצחים חביבי
אה???
כדור עובר ליוסטון במצב של 3 הפרש, 10 שניות לסיום… מאיפה זה בא? כי אוהד אומר אחרת?
נו אבל זה ברור, מצחיק שזה כל פעם קורה ואוהדים מופתעים .
השיפוט בליגה מכור, כוחנו יודעים את זה שניתנה הוראה מלעמלה לתת ללוחמים לנצח, כמו שבליגה הספרדית ריאל קונה שופטים (כולם יודעים את זה) ועדיין רואים
אם יוסטון לא מנצחים את זה הם צריכים לפרק את הקבוצה
כמעט בוקר טוב חברים
מהימים האלו שקליי נזכר שיש משחק מכריע… לא סימן טוב ליוסטון
שיפוט ביתי לחלוטין
מדהים שהמשחק צמוד
1+
איך שיפוט ביתי עם כל התוקף ששרקו ליוסטוןץ??
אה, שכחתי עם מי יש לי פה עסק..
חפיף, תמשיך לבכות. אמרנו כבר שזה לגיטימי- מה שנקרא בכיינות של אוהד.
אם יוסטון עוברים את גולדן סטייט אני לא רואה אותם מנצחים את טורונטו/מילווקי, ההגנה שלהם פשוט חרבנה אחת גדולה.
אם אני קר אני לא נותן שניית משחק נוספת לקווין קוק עד סיום הפלייאוף ואז אומר לו 'תודה ושלום'
חכה, הוא עוד יקלע שתי שלשות
🙂 בגארבג' טיים? גם אתה ואני יכולים
כמה סימנים דאנטוני עוד צריך כדי להפנים שבסדרה הזו כל דקה עם ריברס/שאפמרט עדיפה על פול/קאפלה??!
8-0 בזריקות עונשין
אם דאנטוני מחזיר את קאפלה ופול צריך להוריד לו תראש… שני סמרטוטים
המשחק התחיל מאוד עצבני, עם שטויות ואיבודים לשני הצדדים. לג״ס יתרון משמעותי בצד של הניסיון ורואים את זה.
איזה יופה שפתאום קר גילה שיש לו ספסל ונותן לשחקנים לשחק. כמו שאומרים
Necessity is the mother of all invention
עגל זוהי שנה אחרונה של גולדן סטייט, קרי בירידה תלולה
נחיה ונראה.
לי יש סבלנות.
אתה גם אמרת שלמדו לסגור את הארדן וקצת הקדמת את זמנך
🙂
שיפוט לא שיפוט – סטף פשוט מביך עם הייצור בעיית עבירות שלו – השחקן הכי חשוב של הקבוצה שלך – המשחק הזה עליך ואתה לא מצליח להפנים שיש דברים שחייבים להמנע – הוא פשוט מתסכל כי זה כבר קרה לו פעמיים הסדרה הזו מה עוד אתה צריך בשביל ללמוד אלוהים?
היום צעד ראשון להפלת האימפריה!!
מצד שני זה כמו להחליף אולמרט בביבי (גנב בגנב)
איך ומתי קלינט קאפלה שכח לשחק כדורסל?
זה לא היום של שוויץ (פדרר,בנציץ וחבר שלי סטן כולם הפסידו הבוקר)
אם יוסטון לא מנצלת את הדקות שקארי בחוץ לדו ספרתי…
כריס פול אשכרה קפץ על דריימונד ושרקו עבירה
תשמע – הבעיה שלך שגם פה יש מסך, גדול האמת, וגם רואים טלוויזיה.
מה שדריימונד עשה זה צהוב בכדורגל. הכשלה גסה עם הרגל
חבל על הזמן שלך..
תזרום איתו. מבחינתו כשגולדן לא מובילה ב-20 זה בגלל שיפוט עוין.. 😄
בהנחה שיוסטון מנצחים הערב (ואם לא אז אין יותר מה לומר עליהם) עולה השאלה מבחינת קר כמה זמן לתת לת'ומפסון, גרין, איגואדלה וקרי לשחק הערב.
חח הווריירס חוץ מתומפסון שאר החמישייה זה קוק מקיני בל ולוני
קוואן לוני זה חתיכת אס
ליווינגסטון רואה את לוני מקיני קוק ובל נכנסים לפניו מעניין מה עובר לו בראש
עובר לו מה שהוא עשה בפלייאןף הזה עד עכשיו.. ואז עובר לו שעובר לו
לא יודע מה זה יותר:
תעודת עניות לרוקטס או תעודת כבוד לווריירס..
אולי שילוב של השניים.
מביך מבחינת הקבוצה הביתית עד כה
ALL GOOD
קארי וגרין 2 עבירות.
הבריחה תגיע מתי שהוא ב 30 דקות הקרובות
מעריך שכך חושבים 98% מהצופים
רבע ראשון 28:27
תוצאת סיום צפןייה 112:108 .
🙂
אתה כבר כמה משחקים רושם אץ התגובות האלו… תאמין לי שכולנו יודעים לעשות כפול 4 בראש…
דווקא נחמד שהוא עושה את זה עבורנו (למרות שכדורסל הוא לא משוואה פשוטה בד"כ..)
אתמול פגעתי בתוצאה סופית. יהיה נחמד עם עוד עמה גולשים ינסו
שתי שריקות פחות ויש פה 10 הפרש לגולדן סטייט
הארדן בלחץ והקליע הכי טוב של יוסטון לא מקבל זריקה
הזוי שגורדון לא מקבל לפחות 3 זריקות לשלוש ברבע
הלוחמים לא עמוקים ,וקרי נראה כמו אחיו עד עכשיו בסדרה אבל צריך לתת הרבה ריספקט כך בהגנה של יוסטון, מדובר על שחקן חמישיית עונה 1 והרכז הטוב בליגה, לדעת רבים.
אולי משדרים אצלי משחק אחר … ביוסטון חושבים שהם ינצחו את המשחק הזה בהתקפה והם עושים טעות חמורה….בכלל מחצית ראשנה חלשה מאוד הגנתית
שמח שגרבקו נכנס.אני מחזיק ממנו ולא יודע למה קר השתמש בו כל כך מעט
לוני אדיר
רק דיברתי על גרבקו הוא מחטיא שלשה פנוייה
קרי חושך
אכן
המשך ישיר לסדרה כולה מלבד הבלחות פה ושם
סטיב קר לא מסתדר בלי 6-7 אולסטארים …. משעשעשעשעשעשעשע
קר זה פיל ג’קסון של העידן הנוכחי קיבל את הקבוצה הכישרונית בהיסטוריה, זה הסיבה היחידה שהוא מחיק ב3 תארים.
בולשיט
ענק פול, אני במקום סנטרים נגרים… מחפש שחקנים כמו הארדן יאנג … ומצטרף לקבוצה שלהם אפילו במינימום , הם מסתכלים על קפלה ולא מבינים אית האפס הזה קיבל חוזה כזה.
למה בדיוק מחכה קרי?
2 זריקות ו-0 נקודות.
והנה כל הסיקוונס מסוף משחק 5, בווידאו בהילוך איטי. השופט עומד ליד קליי תומפסון, רואה אותו יוצא מחוץ לקו, ולא שורק כלום:
https://www.youtube.com/watch&v=eEsHZDoqjII
זה:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=0&v=eEsHZDoqjII
קיירי מנסה דיימו. פחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרי ממשיך להחטיא לייאפים
אם יש דבר ברור בנ.ב.א. זה שעכשיו השופטים יחפשו להחזיר שריקה הזויה לרוקטס. בוא נראה
ב ב ק ש ה !!!
וואו ליבינגסטון חוזר לחיים, קארי חושך
אם היו אומרים לכם לפני המשחק שיוסטון תקלע סביב 50% מהשלוש וקארי יהיה עם 0 אחרי 18 דקות אבל התוצאה תהיה שוויון בלי דוראנט, הייתם מאמינים?
קרי לא מסוגל לשים סל!!
וואו איזה פראיירים יוסטון
יוסטון שערוריה!!!!! הגנה???? כלום. בושה
קיירי עם 0 נקדות. וג"ס שולטים!!
נראה לי שהשותפים לאימון שלך זה 5 LEGEND OF THE GAME
זה לא יכול להיות גרוע…
החזיר את עצמו לעצמו. ליבינגסטון.
18 דקות שכולן תעודת עניות לדאנטוני. אין דוראנט, קארי חצי משחק בחוץ ובחצי השני לא פוגע, עם 0 נקודות עד עכשיו. גרין עם 2 עבירות. ובמקום 15 נקודות פור ומשחק בכיס, אתה בשוויון? איזה בושה.
אם החצי נגמר ככה, גולדן סטייט עולה כמו נמרים שיעים לחצי השני.
מי צריך את דוראנט כשיש ליווינגסטון
מוטב: מי צריך את דוראנט אם אי אפשר לשלוט בו
הלם הלם הלם שזה צמוד שקארי משחק ככה.
ושיעלה כבר לזריקות מחצי מרחק במקום הצעד וחצי המביך שלו.
יוסטון פשוט קבוצה בינונית חברים, הם ישלמו על המשחק הרכרוכי שלהם. משחקים כאילו הם כבר ניצחו את המשחק
בינוניים מילא. אנדראצ'ברים.
למי אכפת עם יפסידו או ינצחו. משחק סופר תחרותי
קרי איבד את הבטחון בזריקה, נכנס פלופ שלילי
קארי לא בעניינים בנתיים, איגי והספסל בראשות לוני וליבינגסטון מחפים עליו יפה מאוד עד כה.
מעניינות התגובות..
אוהדי יוסטון מבכים את יכולת קבוצתם ומשמיצים את יכולת האימון של קר
אוהדי הווריירס מהללים את הספסל
אחד על אחד לא לוקח עם תומפסון
גולדן סטייט התחפשה לליברפול בגומלין נגד ברצלונה
טאקר השחקן הנורמלי היחיד בקבוצה המחרידה הזאת
קליי און פייר!
קליי במשחקי 6
הטוסטר לוהט, איפה אריק גורדון כבר משחק שני רצוף???
אני מבין שדאנטוני לא שמע על פסק זמן
קליי עושה אוקלהומה
איך אמרת שגורדון טוב ממנו, גם הגנתית קליי מדהים.
הזלזול שלכם בקרי פשוט חסר תקנה ומעיד על חוסר הבנה.
הנוכחות של קרי גדולה מסך הנקודות שהוא קולע.
ההשפעה שלו על המשחק אדירה.
לא יאמן שאתם לא רואים את זה.
שישפע מהספסל
יוסטון קולעת יותר, ויותר טוב מהשלוש
קולעת אותו דבר מהשדה כמו גולדן
הלכה לקו 14 פעם, גולדן רק 4
מנצחת בריבאונד 13-16
איבדה פחות כדורים
ובכל זאת שוויון!!
כל זה כשקארי במשחק הכי גרוע שאפשר, לא רק עבורו, אפס עגול של נקודות, ו-3 עבירות…
.
כל זה אומר דבר אחד –
המחצית השניה היא לגמרי של גולדן לקחת את המשחק. אין סיכוי שקארי יהיה כ"כ גרוע, זה לא אפשרי, אפילו הוא צריך לקלוע.
יוסטון בבעיה קשה מאוד. לא היתה ולא תהיה לה הזדמנות כזו במחצית, לא רק נגד גולדן סטייט, בפלייאוף בכלל
יוסטון מזעזעת
חחח השיפוט חושך
משיכה עלק
יוסטון לא קולעים? אין בעיה השיפוט יעזור
קווין קוק…. הביתה
כריס פול מחליא
הלוואי ודאנטוני ייזכר שיש לו שחקן בשם פאריד בספסל שהיה מצוין כששיחק בעונה והטריף את הקהל…..
יותר מידי דומה לננה. הוא לא זוכר מי זה מי…
שאלה לגולשים :
אם כמה נקודות יסיים קארי ?
21 סולידי
אני מהמר על 32-34 נקודות
חחח קליי לא מקס אה? וואלה אני רואה פול עם 11 הק גם משהו הארדן אגדה מה קרה קר עושה דאבל טים חחח
למה דאונתני לא עושה דאבל טים זה השאלה, יוסטון חייבת להתחיל לקחת ריבאונד שוחטים אותה בהזדמנות השנייה.
אוהדי גולדן, לפני המשחק הייתם חותמים על תוצאה כזו במחצית
יוסטון צריכה להתבייש שזה שוויון, אבל לפחות היא מראה אופי ולא נשברה במיני בריחה של גולדן סטייט, כיף גדול שהמשחק הזה צמוד, נקווה שימשך ככה ושיהיה מתח גם במחצית השניה
זהו עידו, הולכים להארכה
==
114 לכל קבוצה
+1
אבל תנצח מי שתגיע ל 100 ראשונה!
בינתיים סטף כל כך חושך שהוא לוקח את הפוקוס אבל גם הארדן לא במשחק טוב עד עכשיו. אמנם 19 נקודות אבל רק 15/5 מהשדה 3/9 מהשלוש ו6/9 מהעונשין
הארדן צריך להמשיך ככה וינצח
בואנה אם מישהו היה אומר לי לפני המשחק שקרי יסיים את החצי עם 12 דק' ו-0 נק' והלוחמים יהיו בשוויון הייתי שולח אותו לבדיקה שכלית…
חוזר לנקודה של מקודם, בכל ההערכות המוקדמות, מצב שבו יוסטון קולעת 42% מהשלוש וקרי עם 0 נקודות היה אמור להביא לבלואו אווט של יוסטון, העובדה שהווריורס עדיין במשחק מרשימה מאוד
הלוחמים קולעים מצויין גם 38% מ3 , הם משחקים בדיוק על החולשות של יוסטו בהגנה ושיוטים אותם בריבאונד התקפה (10 נקודות מהזדמנות שנייה), הרוקטס מאוד אפטיים, ותוסיף את העובדה שהם מאבדים כמו מטומטמים הרוקטס עם 9 איבודים (שבשיטת משחק שלהם המטרה זה למנוע איבודים).
הריבאונד משאיר את ג"ס במשחק. איפונת התאמות. יענו BOX OUT, אולי עוד כבוה בחמישיה ויסטון שמים את המשחק הזה בכיס
יוסטון קולעת יותר, ויותר טוב מהשלוש
קולעת אותו דבר מהשדה כמו גולדן
הלכה לקו 14 פעם, גולדן רק 4
מנצחת בריבאונד 13-16
איבדה פחות כדורים
ובכל זאת שוויון!!
כל זה כשקארי במשחק הכי גרוע שאפשר, לא רק עבורו, אפס עגול של נקודות, ו-3 עבירות…
.
כל זה אומר דבר אחד –
המחצית השניה היא לגמרי של גולדן לקחת את המשחק. אין סיכוי שקארי יהיה כ"כ גרוע, זה לא אפשרי, אפילו הוא צריך לקלוע.
יוסטון בבעיה קשה מאוד. לא היתה ולא תהיה לה הזדמנות כזו במחצית, לא רק נגד גולדן סטייט, בפלייאוף בכלל
קליי תומפסון. אגדה שהייתה באמת.
מישהו פה השווה לא מזמן את קליי תומפסון לאריק גורדון לא?
בכלל לא על אותה הסקאלה.
עזוב הוא אוהד של ווסטברוק, לצפות בראסל מתעלל בטבעת במשך כמה שנים עשו איזה נזק בקופסא.
קרי עם 0 נק ואנחנו בשיווין במחצית
לא ברור למה מראש היה ספק,
אבל המחצית הזה הספיקה בשביל לבטל אותו –
קליי הרוויח כרגע את המקס הבא שלו.
היה ספק בכלל?? בטח לא כאשר לפי לא מעט הערכות KD הולך בקיץ..
לא היה ספק לגבי קלי גם בלי הסדרה היה מקבל מקס בקלות.
ברור
לא נראה לי שמישהו לקח בחשבון 20 נק'! של ספסל הלוחמים .מתי זה קרה בכלל בסדרה הזו? ועוד במחצית?
קרי עבר ניתוח לשינוי מין ונקרא סטפני 🤣🤣
לפי מה שהבנתי קיבל עסקת חבילה עם אמביד חחחח, דפרוזן שלך אותם לרופא שלו.
גודן סטייט השאירו את קליי לבד במערכה
קארי אומנם אפס עגול אבל כל עוד הוא רק נוכח על הפרקט זה דפיקות לב ליריבה ומפרק את ההגנה גם שהוא מעיף סלעים.
קליי כרגיל מנמנם ברוב המשחקים אבל מתעורר תמיד ברגעים המכריעים.
אכן
יהיה בסדר יוסטון ינצחו רק שהארדן ימשיך לזרוק
הפוך גוטה
יוסטון משחקת בדיוק לפי התבנית של דאנטוני, הארדן כבר זרק 15 פעם לסל, מתוך זה 9 פעמים לשלוש…
וזה לא עובד. השיטה המקובעת דופקת אותם, נגד ווריורס בהרכב חצי מת
כישלון מהדהד של דאנטוני, חייב לצאת לחצי השני אחר לגמרי
אחרת זו מסיבת הקבורה של יוסטון, שלו, של פול ושל הארדן
הארדן דווקא צריך להוריד את כמות הזריקות הוא לא יעיל , הוא התאהב בסטפבק ובשלושה, הוא מוותר הרבה פעמים על חדירה בשביל זה ולא מובן לי למה. יוסטון צריכה להאט את קצב המשחק ולהילחם על ריבאונדים ד הגנה לא הגיוני שלומי נראה כמו שאקיל בריבאונד.
כמה נק' מעניינות לעשיית סדר מהחצי הראשון ההזוי הזה..:
1. יוסטון עם 14 זריקות עונשין לעומת 4 של הווריירס (שיפוט?) {13 עבירות לווריירס לעומת 7 לרוקטס. כמעט פי שתיים}
2. ווריירס עם 4 חסימות מול 1 של הרוקטס (השקעה?)
3. 30-18 לווריירס בנק' בצבע (לחימה על כל סל?)
4. גרין עם 8 נק' ו-7 ריב' (ועוד קצת מכל יתר האפשרויות..)
5. אריק גורדון לא זרק שלשה אחת
6. הספסל של הווריירס מנצח 20-12 את זה של הרוקטס (ושותף ב44 דק' לעומת 30 דק' של ספסל הרוקטס)
7. הווריירס שיתפו 11 שחקנים (מתוך 12 שרשומים) לעומת 9 של הרוקטס (מתוך 13 שרשומים)
וכמובן.. קרי עם 0 נק' ב12 דק' עם 0 מ-5 מהשדה
דרוש לשנות את שם הפוסט לגולדן מגיעה ללא דוראנט וקארי ליוסטון
גדול. נקווה שיופיע למחצית השנייה
לפני הפציעה של דוראנט הייתי בעד השיקוץ המזוקן
אחרי הפציעה של דוראנט אני בעד הלוחמות בחיזוק הגבר היחיד ,קליי תומפסון.
בינתיים המשחק הזה ממש מריח כמו המהפך של ליברפול, בלי סלאח ופירמינו, נגד ברצלונה שמגיעה ביתרון 0-3
כל שחקני הספסל נותנים את משחק חייהם ובצד השני שיתוק
הדרמה נמשכת..
מחצית שניה שתגדיר קריירות של שחקנים-
הארדן, פול, קרי, תומפסון.
יא-אללה. לא מאמין שמישהו חשב שככה תיראה המחצית הראשונה (קרי 0 נק', קליי 21, שוויון).
קארי לא מגיע אף פעם למשחק מגדיר קריירה, עד שייתנו לו סופסוף את ה-FMVP
שום כישלון לא מדביקים לו, רק נצחונות גדולים
בינתיים בשאר הליגה – דנבר מעוניינת להיכנס לטרייד על לברון ג'יימס… LOL
קליי סוגר היום את המקס (אם היה ספק), ואיגי סוגר את המקום ב-HOF (אם היה ספק)
מזל טוב סטף נקודות ראשונות
דאנטוני- תוציא כבר את קאפלה
ממתי קאפלה נהיה כזה גרוע, ולמה קנת פאריד לא רואה דקה??
רבע שלישי 87:82
תוצאה סופית צפוייה 116:104 ליוסטון
בוגוט עם עבירה של צהוב, הכשלה מאחור בתפיסה מכוונת ביד
השופטים: אין שריקה, טכנית לגורדון
הגיוני
חחח.. "שיפוט ביתי"
ומה אומרים על השריקה על גרין? לא אומרים
דאנטוני אתה לא רואה שהשיטה שלך לא עובדת? זה לא אתה עם הראן אנד גאן? התקפה של 7 שניות?
תרוץ יא אידיוט תתחיל לרוץ!!! יש לך רבע ועוד חצי של רבע כדי להישאר בחיים, יא חמאר
כואב לי בעין מיוסטון
זה בוקס אאוט, לא פאול
השופטים בנוהל הורגים את גרין כבר 5 שנים.
לא מובן המשחק הזה, בחצי השני גם קליי לא קולע ועדיין שוויון. מי חלם על תסריט כזה? אם יישאר צמוד, היתרון יהיה של ג"ס
מה הקטע שיוסטון משאירים את איגי פנוי כל המשחק לשלוש… כאילו כמה מטומטים אפשר להיות… או עצלנים
pick your poison
לא שיש כאן כוונה חלילה להפחית בערכו העצום של דוראנט אבל המשחק מזכיר כמה מהנה ומצוינת היו הלוחמים גם ערב הגעתו
הקבוצה היפה בתולדות המשחק, וזה ממי שלא אוהב אותם…
צריך להכיר בגדולה כשרואים אחת כזו
מהנה כן מנצחת כנראה לא
אגב הארדן דרך שם בחוץ
תרשמו תרשמו
פול מדהים, בכל מקום, הגיע מהרגע הראשון
שיפוט הזוי לחלוטין
גרין וקאפלה עם 4 כ"א נראה דיי ברור איזה מהם יותר משמעותי
בגלל שאני כ"כ אוהב אנדרדוגים, אני תיכף עובר צד ומחזיק אצבעות לגולדן סטייט… זה לא ייאמן מה שקורה פה
בכל תרחיש הגיוני, זה צריך להיות כבר 20 פור ליוסטון
חחח איזה איירבול של קרי חחח מבייש את ראס אפילו
ספלאש חח קליי לא בהכרה
ושוב… השופטים הורגים את גרין בקטע מגמתי כל הקריירה
טוב השופט הקירח מכור לחלוטין
סליחה אבל אני מתעב את הארדן ואת העבירות האלה שהוא סוחט זה גועל נפש ואנטי כדורסל
בושה וחרפה שגורמים לי לצפות בגועל נפש הזה
בגלל פלופים כאלה, לא שורקים להארדן שריקות במאני טיים
אפשר לסגור את הליגה המז… הזו
שיקווווווץץץ
את גרין הורגים. להארדן שורקים כל דבר. שתי מגמות של שנים.
BALL DONT LIE!
דוראנט בחוץ
קארי עם 5 נקודות ב-33 דקות
גרין עם 4 עבירות
וזה שוויון.
משחק היסטורי מה שמתבשל פה.
קטסטרופה היסטורית/ נצחון הרואי
וקרי עם 25 נק אז? יאת ררי איש לא עוזב לבד גם עם 1 מ30 מהשדה
לגמרי. לוני נהדר אפילו יותר מאשר במשחק 5. אגב הקיץ מסתיים החוזה רוקי שלו לא?? (או שזה קרה כבר בקיץ הקודם?)
לוני חחחח
הארדן גאון השחקן הטוב בעולם אבל חרבון מהקו עכשיו חח
לא שורקים כלום לגולדן סטייט
הארדן צריך להביא את פסל הMVP לקרי, הכוכב של יוסטון הוא.
יוסטון משותקים מפחד, קרי מתגעגע לדוראנט, הכל פתוח, השוויון והקצב האיטי טוב לגולדנים
זה של יוסטון היום יעשו גם בריחה ברבע האחרון. אבל קר משחק אותה עם הדאבל טים אם יתמיד בזה יש לו סיכוי טוב לנצח שאר יוסטון זה חרבונים בעמ
קר מביא דאבל טים מעניין שהוא דווקא מכל המאמנים עושה את זה חח ועוד מול יוסטון. ברט בראון יא אהבל איפה היית עד כה? בטח יזכר עכשיו לעשות על קאווי שכל נגרי הראפס יקלעו בבית 🤣🤣
קרי הורס ללוני
יוסטון עוד יצטערו על זה שהם לא מובילים לפחות בעשר כשקרי משחק כל כך גרוע. הם נותנים ללוני ואיגי לנצח אותם והם עושים את זה.
טוב, זה לגמרי אחד המשחקים המוזרים..
ויוסטון עולים ל-6 הפרש אבל פשוט לא מצליחים לייצר בריחה.
הולך להיות צמוד כנראה עד הסוף ואז הלחץ על הרוקטס יהיה אדיר.
לא ברור אם גולדן יצליחו לקחת את זה בכל זאת (הימור שלי: כן, הפאניקה משחקת במדי הרוקטס. צפו לרבע 4 מטורף של סטף)
אבל גם אם לא – הם יעלו עם בוסט אדיר למשחק 7 בבית.
כי אם הם הצליחו להחזיק את זה צמוד עד עכשיו, בתנאים הכי רעים שנוצרו – זה לגמרי בידיים שלהם
סיפור אמיתי: מתחילה התקפה של יוסטון, הרדן מכדרר, הלינק שלי נופל, אני הולך לרדיט, מוצא לינק חדש, מפעיל אותו, לא פועל, מחפש לינק נוסף, מפעיל, מחכה – פועל. הארדן עדיין מכדרר *באותה התקפה* ובסוף זורק שלשה עם יד על הפנים. כאלה הם חיינו.
צריך לבדוק את התנועות בחשבון בנק של מרק דיוויס השופט הראשי
2+
מה שמסוכן שפול בסדר היום ומפחד שישתלט בסוף ויתן ללוחמין את המשחק זה הפחד הגדול שלי
כל פעם שמצלמים את האקים במשחקי הרוקטס זה נראה כאילו הוא יכול עכשיו לעלות שוב לשחק. בטוח שגם במצב הנוכחי שלו הוא יתרום יותר מקאפלה
חחח צודק. הנה קאפלה הטביע
ברוכים הבאים סטף קארי
שום פאול לא היה פה כמובן של ננה
ג"ס שילמה פה מחיר על הרכות של יורובקו בשני הצדדים נראה לא קשור למעמד
מדויק
לא ראיתי את גולדן משחקת ככה, מאז משחק 6 ההוא באוקלהומה…
קרי התעורר איזה מתנה שאמפרט הדביל מחלק לו
חבורת אפסים באפור. לא ראויים למקצוע
כריס פול מדהים הלילה
מקיני לא למד למשחק הזה ממתי יוצאים לכריס פול, הוא לא עושה פלואטרים
איפה המאנימל??
כריס פול מזכיר נשכחות
סופסופ משהו שמזכיר כדורסל בהתקפה של יוסטון
כריס פול בזון משחק 1 שמצדיק 5 מליון דולר מתוך ה140 חחח רק שלא יחרבן בסוף וזה בשורות רעות לחרבון בגיים 7 אבל עדיף על כלום0😎
תן לי אותו לפני כולם, מת על השחקן הזה, היחידי שמצליח לרגש מכל החבורה הזאת של יוסטון (וטאקר, אבל לא הערב)
כריס פול גבר ווינר המשחק הזה עליו, כל הסדרה אני מחכה לו, איזה שחקן
גבר גבר
מצליח לקחת את לוני אחד על אחד
וסטיב קר הכסיל… איפה ת'ומפסון? למה אתה מחכה?
ג'רבקו לא יעיל
קוק לא ברמה
כל היתר – כל הכבוד
מה אתם מתלהבים מרכיב פול הוא משחק מול שחקני ספסל
ג'רבקו זר לענף
רבע שלישי 87:82
תוצאה סופית צפוייה 116:104 ליוסטון
סטף באחוזים מזעזעים
אם אלוהי הסטטיסטיקה מקשיב לו, הרבע הרביעי זה שלו, פשוט שיזרוק הרבה – זה הרי ייכנס
אני אוהד את יוסטון מאז 1985 ותאומי המגדל ואף פעם לא כתבתי כמו שמאיר אריאל כותב על ס״א אבל איך שיוסטון משחקים היום, אם הם מפסידים ביום כזה, פשוט לפרק את הקבוצה ולשלוח את כולם לג׳י ליג. חוץ מכריס פול הפייטר כולם גרועים ובעיקר הארדן. היה צריך להיות כאן 15 הפרש ומשחק סגור מזמן.
אולי זו התרגשות לא יודע. קר עשה מט לד׳אנתוני. קליי עושה בית ספר לכדורסל.
ובכל זאת אתם מנצחים הערב/בוקר
מצטער עבורך, אבל זה מדויק לגמרי. כל מילה
הארדן על הספסל… אל מה אתה מסתכל?
נראה לי שאני מייצג כל יוסטונאי וכל חולוני בבקשה קטנה – סטף קארי, אל תתעורר… תמשיך לישון כחול עיניים חמוד… תמשיך לישון….
🙂
הבקשה נשמעה ונדחתה על ידי תכול העיניים. סטף התעורר.
פול אדיר היום פשוט אדיר
הגם אתה? מול לוני וקוק כל מטאטא יורה.
קווין קוק.. בדיחה
וואו ג'ראלד גרין פשוט לא צריך לראות מגרש
יפ. שחקן כסיל
טאקר היה חייב לזרוק את השלשה במקום זה חטף בצד השנע וגרין זרק זרירה לא יעילה מה2 🤣🤣
ליבינגסטון = תחיית המתים
איגואדלה = תחיית החיים
אפשר לרדת כמה שרוצים על הפנסיונר של הלייקרס, אבל אתם יודעים איך הוא היה נראה במשחק הדחה…
הארדן, לך אחרי הסדרה ותלמד, מה שהיית צריך ללמוד קודם
+1
ג'ראלד גרין מחרב.
איגי פשוט אדיר. 5 שלשות, ומשחק מצוין.
בשקט בשקט, איגי מתחיל את הדרך שלו ל-FMVP נוסף
הוא מדהים, שווה כל גרוש גם בגילו המופלג
הולכים 3 על אחד כל המומנטום של יוסטון תקלעו … לא ההפרש יואד ל4 וההאוויר חוזר לריאות של גולדן…. ואצלי הדופק על 230
נתון מעניין: הבדל של קליעה אחת בדיוק בזריקות וקליעות מהשדה לשתי הקבוצות – 32 מ67 ו32 מ-68
פול הגיע
יש לי הרגשה שזה משחק של ג"ס
גם השחקנים מרגישים את זה, וכדור השלג עובד…
יוסטון במצב פאניקיסטי, כמעט מתחילת המשחק
למה הארדן שומר על קרי לעזאזל
מאיפה חזרת יא ליבינגסטון??
אוי הארדן לך אחד על אחד קרי מה אתה מוסר??? ועוד מאבד כדור
נגד כל הסיכויים זה 95-95
מזכיר מאוד את ה-89-89…
עכשיו ברצינות השפת גוף של הארדן היא … אני לא רוצה להיות פה…. מה זה ההחנקות הזאת מה זה????
עוד פסיכולוג (:
אתה רואה פה משהו אחר ?
משחק משחק.
הדבר היחיד שאני לא רוצה לראות ב8 הדקות האלה זה שריקות הזויות לעבירות שהארדן מבצע על גולדן סטייט ושהוא ילך לעונשין
ל CP הלכה עין
עיניים אכילסים, אצבעות … הכל הולך
הארדן בקושי עובר את החצי בשמונה שניות, יוסטון בהלם
הארדן פליאוף חחח, גם בלי הלוחמים אין לו סיכוי
לווינגסטון ואיגי מעלים נשכחות, לזה התכוונו גולדן מודל 2015?
יוסטון כבר הובילו ב-7 עם הכדור ביד למתפרצת 3 על 1.
כצפוי- נגמר בהחטאה רעה של גרין, עוד איבוד של גרין ומפה לשם שוויון.
פשוט לא מצליחים לייצר הפרש. הלחץ ילך ויגבר עליהם.
גם ככה הולך להיות קיץ סוער בבורסה
אבל אם גולדן מנצחת הערב? יהיו השלכות קיצוניות, על יוסטון והפרויקט הכושל של מורי, על גולדן עם או בלי דוראנט, ומשם הלאה…
מאז הפציעה של דוראנט יוסטון בהלם, רק פול מתפקד, היום הוא בכל מקום, השאר קפואים, סטף התעורר, עוד יגנוב את זה
לא ייאמן שגולדן מצליחה להישאר קרובה כל הזמן הזה עם חבורת נגרי ספסל וקר ב-10%
כן קרי וקליי נגרי ספסל
דאנטוני יא אהבל תביא דאבל טים על קרי כבר יא גולם בלום מפגר
סטיב קר גאון.
עשה שח לדאנטוני, ויש לו פחות משש דקות לתת את המט
שימו לב. כשהכסף על השולחן. יוסטון הולכים על MID RANGE
גולדן שומרים טוב יל ה3 ומפקירים את הצבע זה למה
ו.. מנצחים!
הנה דאבל טים וקרי נאלץ לקחת טיים אאוט. דאנטוני יא דביל רק:דאבל טים על קרי מה לא ברור מאמן טמבל
אני אומר שהגיע הזמן לשלשה של תומפסון
משחק עצבני ומותח לאללה..
שלשות משוגעות הווריורס לוקחים כרגע
חחחחח איזה דביל קאפלה אלוהים
מ-95-95, עברו שתי דקות וחצי,
וזה רק 97-97…
פאניקה….
יוסטון נראית בדרך לקבר
הארדן די למסור די לך לסל יא דביל
איך לא היה פה פאוול על קאפלה
קאפלה עשה גג לעצמו האהבל
קליי ענקי.
הארדן יא לוזר מחורבן קח את הכדור ותנצח את המשחק תפסיק לברוח מהכדור
הארדן בנוהל- בורח מאחריות במאניטיים.
שמתי אקסטרה קר 17 על הארדן הקקי שלו כבר בחריץ
חנוק לגמרי, כרגיל
חייבים לבער את הנגע היום
אני לא חושב שיוסטון כזאת טובה …
במצב של 97-97, פחות משש דקות לסיום, דאנטוני מושיב את כריס פול!!
למה????
בינתיים גולדן עלו ליתרון… פטאלי
דונקי פשוט הלב של הסטייקים הוא הרוח שלהם, חד וחלק, לוחם עד הסוף.
סטף!
טוב, זה ברור שיוסטון מפסידים את זה.
לא בשבילם כל העסק הזה.
איזה אופנסיב להארדן מה אני אגיד
I CALLING THIS GAME
WARRIORS GAME!!
אופנסיב הכי מטומטם של הארדן בפיגור 2, שתיים וחצי לסיום…
MVP MVP
יוסטון חלשים מאוד. יאניס אוכל אותם כמו סופלאקי אם הם מגיעים בטעות לגמר.
יוסטון הולכת לים עוד 2 דקות
חחח קרי סוגר את המשחק לקח 200 זריקות בסוף כולל בירת קרש אבל הארדן בורח מהכדור ומוסר לאחרים לוזר מחורבן
שמע אתה קשקשן שלא ידע העולם..
קרי עם 9 מ20 מהשדה הערב. 47% לדעתי. לא רע עבור קלעי. (ו11 מ11 מהעונשין ככה בשביל הכיף)
הארדן ידידך, לעומת זאת, עם 11 מ25 מהשדה. רק שתדע.. (ו7 מ12 מהעונשין ככה בשביל הרקורד)
סטף עבר מבלתי קיים לבלת עציר
אמרתי לכם סטף ברביע, או לא אמרתי?
כל העולם יודע שזה יבוא
דאנטוני הזבללל חחח אין דאבל טים חחחח איזה מאמן זבל דאנטוני יותר גרוע מברט בראון
יש צדק בעולם?
הזקן שוף דוחףףףף.
כל כניסה לסל הוא דוחךך ולא שורקים הפעם כן ויש לו טענות 🙂
בולגיים!!!
קריסה היסטורית של יוסטון
ספלאששש
וואו.. איזו שביקה
וואווווו. יוסטון צריכים to blow it up. אם הם לא לקחו את המשחק הזה אפשר להכתיר את הניסוי ככישלון.
מדהים
אשך בוקר טוב
וואו
אין מילים
אני בוכה
חזרנו ל-2015 לפתע. הפרצוף של כולנו- סטף קארי
וואו פסיכי
ספלאששששש ברוד'רס….
אל תזלזלו בלב של אלוף
מייק דאנטוני והארדן לוזרים מגיע להם להפסיד . לא מאמין שאין דאבל טים על קרי חחח שרוצח אותו כל המחצית.
הארדן לוזר ענק איך ברח מהכדור חחח.
מייק דאנטוני זבל אורגני ברט בראון מאמן העונה מולו
Splashhhhhhh!!!!
לא זוכר שהתרגשתי ככה ממשחק כדורסל בשנים האחרונות.. כל כך הרבה סיפורים.. וכוכב על אחד
איזה ווינרויות של הלוחמים, איפה הארדן כל הרבע??
קרי עם אצבע פרוקה בזמן אמת משחיל את כל יוסטון
לב של אלופים
הספלאש בטירוף.
לאייאמן איך גרין לא מסוגל פשוט ללכת לסל ולסיים
היסטוריה לנגד עינינו
הספלאש בראדרס מראים להארדן מאיזה חומר הם עשויים.
יוסטון הפסידו את המשחק ברבע הראשון.
איזה משחק מטורף..
מדהים שמאממים באן בי איי מקבלים מיליונים חחח כל החצי קרי מנגב אותו ואין דאבל טים חחח נותן לו אחד על אחד מול טאקר
ספלאש ספלאש ספלאשששששש.
מה יעשה אבו זיייקן?
דאנטוני פרצוף מהשכרה.
וואוו מדהים
כל הכבוד לספלאש ולמכונה של הלוחמים
הארדן יורד מספרי ההיסטוריה ברגעים אלו
לב של אלופים + שני קילרים
מפנה את כולם לתגובה 11 שלי.
מילה במילה
רק פספסתי קצת בהפרש, הלכתי על 12 לגולדן… עוד יש זמן
לוני זה האיש של המשחק
יוסטון שמו את העונה שלהם בידיים של ג'ראלד גרין. יותר מזה?
CPפטפוט לרווחת הצופים 🙂
קרי- כל הכבוד. מדהים פשוט.
אלוהי הסטטיסטיקה הקשיב לו… כצפוי ברביעי
ממש ! 31 נק', כולן בחצי השני . קרדיט אדיר לשחקני המשנה לוני, ליבינגסטון וכמובן איגי . קיץ מעניין מבחינת יוסטון ומורי.
תם הטקס שלהם. מורי האהבל הביתה. נתן 160 לפול וקבר את המועדון. הארדן רק ילך ויזדקן נשאר לו שנתיים בקנה ברמות האלו. האנליטיקס שלו כשל ברגע האמת. והכוכב שלו ברח מהכדור המאני טיים של משחקי 5 ו6 והמאמן שלו דביל העל רואה את קרי רוצח אותו מהלך אחרי מהלך ולא מביא דאבל טים🤣🤣🤣🤣
Don't ever underestimate the heart of a champion
העיניים של דאנטון אומרות הכל מיכל כל
איזה לוזר הארדן יא אלוהים חחח ברח מהכדור משחק שעבר וגם במשחק הזה במאני טיים. דאנטוני איזה מאמן אהבל חח.
גולדן עוד אליפות עכשיו שדוראנט יחזור. בקיצור זה מה שהם שווים לבד ועכשיו דוראנט חוזר 🤣🤣. אנשים פה סומכים על יאניס לוחמים ינגבו אותו.
dont ever underestimate the heart of a LOSER
יאללה ההיט אשברי תצליף 😎
אפשר במקומו?
🙂
שמעון.
איפה כל הקשקושים שלך על קרי?
זה סטףףף
חיכה לרגע הנכון בשביל להכיש את הארד-און…
100+
סטף 21 נקודות ברבע הרביעי!
יש יותר מדי דיבורים לאחרונה על הארדן כאחד הגארדים הטובים בהיסטוריה. פתאום זה מרגיש מגוחך.
אוהדי פיניקס לפחות קיבלו הערב את דאנטוני הישן והטוב שלהם
גם סטיב קר נזכר באותם ימים ביחד
משתחווה בפני הספלאש וגולדן כולה.
שרטו ונשכו כל המשחק כדי להישאר קרוב ואז עקצו.
שאף אחד לא יטנף עליהם יותר לעולם.
++++ תגובה פרייסלס
+ 1
לגמרי
צודק האשך
==
+100
+ מיליון
בהחלט !
כתבת יפה יא אשך.
החבר׳ה האלה באמת מיוחדים.
השיטה, המנוע, הטוסטר והאיגי.. ועל כולם מנצח המאסטרו, שהפעם ניהל את המשחק מעולה .
התרגלתי לניצחונות ומזמן לא התרגשתי ככה מנצחון של הבחורים.
משחק מגדיר קריירה-
קליי וקרי שחסו תחת דוראנט מנצחים בענק.
הארדן- אכזבה אדירה. בעיקר ברבע הרביעי של משחק 5.
פול- כנ"ל. לא מגיע לו.
דאנטוני- זוועה.
המששוואה:
פול לא הופיע לרבע הרביעי
גורדון לא הופיע לכל המשחק
קאפלה לא הופיע לכל הסדרה
מההתחלה ידעתי שזה מה שיהיה, לא היה לי לרגע ספק.
אתם מזלזלים בקרי באופן לא הוגן ולא הגון בעליל.
מלך, האיש מלך אמיתי.
סטף יסיים רק עם 45 אחוז מהשדה, ו-36 אחוז מהשלוש…
אבל כמה שאלוהי הסטטיסטיקה יישר אותו ברבע האחרון…
דריל מורי – איפה כל האנליטיקס שלך, שלא התכוננו לרגע הזה?
מחזיר אותנו לתגובה 67 כמשל
זכינו לראות היום את גולדן סטייט היפה והטובה.
שכל מיני קשקשנים טוענים שהיא מתה.
הלוחמים לא צריכים את דוראנט, הוא מפריע.
זכית לראות חרבון של יוסטון. בלי דוראנט אתם כלום.
תמשיך לקשקש
חבר, מבין את כאבך לאחר הפסד ואני מקווה שדוראנט יחזור אלינו בריא ושלם במהרה, אבל בלי דוראנט אנחנו כלום ?
בסיס הכלום הזה לקח אליפות ורק הרגע פתח לקבוצה שלך את כל מערכת הפליטה, בפעם המי יודע כמה … כלום אין בה ?!
שמעון, אני משוכנע שלא בלהט ההפסד, דעתך האובייקטיבית בקשר לרביעיית החוד של לוחמי שונה במעט.
אתה יודע כדורסל, אתה אוהב כדורסל, אתה אוהב את מסי, אז אתה גם יודע גדולה מה היא.. 😉
יוסטון קבוצה חזקה, הלוחמים קבוצה גדולה גם אם הייתם מנצחים ולא ניצחתם … שוב!
כלום?!
אשך כמה שיקוצים עוד נשאר להעיף מהפלייאוף
כל השיקוצים של האשף בחוץ.
עכשיו רק להתרווח ולהינות מכדורסל.
את פילי על שלל שיקוציה וזהו
מה?
אתה צריך טיפול פסיכולוגי אצל הגננת 🙂
אפילו קר האהבל הביא דאבל טים על הארדן אבל זה חא טוב לדאנטוני חחחח
יש עוד מישהו שחושב שה MVP צריך ללכת להארדן ולא ליאניס?
חכה שתראה את יאניס נשחט מול גולדן נדבר
גולדן לא יגיעו לגמר השנה…
תזכור שאמרתי.
Lol יחגגו על השמנמן הסרבי
תלוי כמובן בבריאות של דוראנט ומתי חוזר. בלי דוראנט גם אני עם דנבר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זו התגובה לה ציפיתי ממך…
תלוי ב….
הכל תלוי אצלך שימון עיוני 🙂
יש משהו שלא תלוי?
+1
ניצחון אפי,
אמרתי.
100+
הטיטול בעל הכנפיים
יאללה לפרוש כנפיים ולעוף למועדון החשפנות הקרוב
ברוך רובין תגובה 63: "קרי חושך מצרים הירידה התחילה"
נו אז נתן משחק 1 מתוך 6 נו? מחצית אחת מתוך 6 משחקים. מאמן חכם היה מביא דאבל טים וסוגר סיפור. אפילו קר הביא דאבל טים חחח למד משהו מגמר 2016
חביבי.. משחק שני שהוא סוגר עבור הקבוצה שלו כנגד כל הסיכויים וגומר את הסדרה.. חבל שאתה לא יודע להודות בטעויות שאתה משחרר
ברוך רובין תגובה 82.1: "עגל זוהי שנה אחרונה של גולדן סטייט, קרי בירידה תלולה"
ברוך רובין תגובה 100.1: "קר זה פיל ג’קסון של העידן הנוכחי קיבל את הקבוצה הכישרונית בהיסטוריה, זה הסיבה היחידה שהוא מחזיק ב3 תארים."
ברוך רובין תגובה 118: "קרי איבד את הבטחון בזריקה, נכנס פלופ שלילי"
ראס א שטן תגובה 150: "קרי עבר ניתוח לשינוי מין ונקרא סטפני"
ראס א שטן תגובה 178: "חחח איזה איירבול של קרי חחח מבייש את ראס אפילו"
וכאן נמאס לי לחפש את כמות השטויות שפלטתם. לא משהו אישי אבל יתר המגיבים הגיבו תגובות מאוזנות בהרבה מאלו שלכם.
איזה באסה
נפגשים עוד שעה בכיכר סטרומה לטקס קבורת התקווה המסורתי.
והיפה? (או המייאש)
גולדן סטייט מגיעה עם אקסטרה-מנוחה לגמר המערב
עם קווין דוראנט תיכף חוזר
צופה בנחת בדנבר ופורטלנד מתקוטטות במשחק 7
והדבר הכי מפחיד שיתייצב מולה זה יוקיץ' – שנרמס באופן קבוע בכל המפגשים נגד הווריורס – וצעירי דנבר שיחגגו שבכלל הגיעו למעמד הזה…
או אולי פורטלנד – עם הטורקי שצם ברמאדאן, ורודני הוד בתור הנשק הסודי…
LOL
חחח בונים על יאניס. הביג 3 של הלוחמים יטבחו בהם
הגרון חנוק.. כל כך הרבה זכרונות.
חחחח
ואתה אפילו לא אוהד של הקבוצה
אתה מדבר על הארדן?
NEVER UNDERESTIMATE THE SKILL OF STEPH
NEVER UNDERESTIMATE THE HEART OF A CHAMPION
סטף ענק גדול מדהים, המשחק הזה מזכיר את הטרגדיה שלנו – קליי שומר את הקבוצה מעל המים ואז סטף בא ומחסל. הספלאש סתמו פיות, אני סותם
בהחלט מזכיר, רק ברמה יותר נמוכה
מכבד מאוד את התגובה שלך דה שוט.
ועכשיו עשה לי טובה ותשכנע את דוראנט לעוף מהקבוצה שלי, הוא הרס מספיק.
ברכות כדור, תבדוק תגובות שלי לגבי סטף, תמיד טענתי שהוא מהגדולים ביותר, גם השתמשתי הרבה במילה ווינר, הוא פשוט ווינר מדהים, אין מילה אחרת. לגבי דוראנט – הוא יחזור ונראה לי גם שיישאר. סורי. תהנה ממה שיש, קיבלת אחלה רטרו הערב
סלח לי, אבל אם דוראנט נשאר אצל הלוחמים, הוא קאפקייק סמרטוט אמיתי.
כפי שאמרתי בעבר, הלוחמים הצליחו בלעדיי דוראנט והוכיחו שוב שיכולים בלעדיו.
היחיד שטרם הוכיח שהוא מסוגל ללא הלוחמים הוא דוראנט.
דוראנט צריך את הלוחמים יותר משהם צריכים אותו.
דוראנט רק מפריע ללוחמים.
🙂
סטף קרי הפוינט גארד הטוב בהיסטוריה . "סטפני" עלאק. הרבה רפי הבנה יז פה. הרבה מאוד שרואים גדולה ולא מבינים. שחקן שצולף מכל מצב חודר . Iq כדורסל הכי גבוה שיש. כל המשחק של גולדן סטייט היום התבסס עליו . כל כך מפוחדים מהזריקה שלו בצדק שזה מה שמאפשר לו להפעיל את כל הקבוצה ולכל השאר לחגג כי הצבע פתוח. והגיע הזמן שיהיה כבר ה FMVP. סטיב קר עשה את שלו. ואם אני צריך SG אני ממשיך לקחת את קליי. יותר טוב מכל אחד בליגה כולל הארדן. רוצח אמיתי.
100+ הכי כואב מבחינתי אי פעם, אבל מה שנכון נכון
benjo, כמו שכתבתי לך בתגובה 53: "גדול אתה".
אין עליך זיו .ראיתי עכשיו. Thanks 🙂
כל המגיבים כאן כדור הרעם בנג'ו אשך תמיר ועוד שהיללו את קרי ואת הלוחמים – שאפו!
לא האמנתי שזו יכולה להיות התוצאה ושקרי ינפיק מחצית ורבע לפנתיאון
דוראנט רואה את זה בבית ומבין דבר אחד – גרין צדק שהם יכולים לנצח בלעדיו והוא חייב להוכיח את עצמו במקום אחר
לברון בטח עוקב אחרי השיחה פה כי הוא מצוטט אתכם בטוויטר כרגע
wow, wow just wow
רן הנרגן, החוכמה זה להגיד דברים מראש, לא בדיעבד.
מה זה, "אמרתי"? הנייר לא שוכח חביבי.
מפנה את עצמך לתגובה 13 שלך.
ואז שוב תחזור לתגובה 11 שלי…
כל העדר פה הלך אחרי ההייפ, "יוסטון לוקחת קל".
אז בבקשה – לקרוא שוב תגובה 11, מהתחלה ועד הסוף
שמע, אתה חדש פה, אני אוהד של ג"ס מימי RTM. כמויות החרא שאכלתי במשך השנים האלו מטיפוסים כמו כריס פול צריך משאיות בשבילן, אז אני תמיד מוכן לגרוע. אף פעם לא מתרברב מראש. הזיכרון של 2016 וקיקי ונדרווי עדין צורב. לכן אמרתי שאם נצליח לנצח זה יהיה להיסטוריה.
זה באמת כך, לא?
לגמרי, אתה צודק
ואתה באמת אוהד ותיק ואמיתי, אתה והייט-אשברי. לפני שהגיעו טיולי הבר-מצווה לראות את מסי…
מקפל את מה שאמרתי עליך, ותיהנה – זה באמת נצחון ענק, מאז משחק 6 באוקלהומה נדמה לי לא היתה לכם התרגשות אמיתית כזו
ההרגשה אחרי המשחק הזה שניה רק לזכיה באליפות של 2015. באוקלהומה נשאר משחק נוסף, כאן הולכים לנוח.
זה משחק שהעלה את קרי רמה בזכרון ההיסטורי. אחרי שנתיים שכולם אומרים דוראנט, דוראנט, קרי הראה שלא רק שהוא יכול גם בלי דוראנט כשצריף, אלה שהוא גדול דיו כדי לפנות מקום לדוראנט, מכיון שלאורך זמן זה מביא יותר אליפויות.
דוראנט שחקן על ומאז שהוא בג"ס הוא שיפר את המשחק שלו, אבל דוראנט לא בנוי מנטלית להוביל קבוצה. קרי כן.
וינטיג' 2015', הניצחון של גולדן סטייט הלילה.
.
האחים ספלאש, עם תרומה מטורפת של איגודאלה.
קרי ותומפסון יקצרו אולי את רוב השבחים,
אבל בלי איגודאלה גולדן סטייט בכלל לא היו במרחק ריצה אחרונה בקלאצ' מניצחון.
5 מ-8 מהשלוש, 5 חטיפות. שחקן ענק!
.
מסכים
שווה כל גרוש!
ה ה גנה !!! של איגי
תענוג
ושוב אומר חבל ששני שחקנים ברמה היסטורית משחקים ביחד באותה קבוצה. קרי ודוראנט טופ 10 בהיסטוריה.
מוקדש לגאון
https://www.youtube.com/watch?v=A3zLjQGO_Xw
לא יוקיץ, גאון אחר…
גורמים ביוסטון מעדכנים שנשלפה תכנית המגירה.
טאקר עוזב, מביאים את גלן רייס ג'וניור
אם לא אליפות לפחות כריס פול יניף גביע
🙂
יניף משהו אחר…
יניף את החוזה הדפוק שנתנו לו. לא רע בתור פרס ניחומים.
בוקר טוב, שבת שלום, והמשך יום נעים…
שבת שלום חביבי
5 דקות אחרונות-
יוסטון 16 נקודות
קרי 16 נקודות
.
פנומן
סטפני הם קוראים לו. סטפני. חחחחחחח . סליחה כן. יחידת חיסול של איש אחד.
חחחח
איך כתבתי לאדון נו פאני שטאף למעלה?
"שום כישלון לא מדביקים לו, רק נצחונות גדולים".
והיו בלי עין הרע מלא כשלונות בקריירה שלו
רק תהילת נצחון
אז סופסוף יש לו משחק אחד על שמו, באמת כל הכבוד
גם זה אגב, באחוזים מצטברים ממש בינוניים ומטה אפילו – הוא פשוט יישר את המחצית הראשונה המחפירה
ברכות, רק כדאי להפסיד להיות חסיד שוטה
שיהיה . לא מבזבז זמן על רפי הבנה. סורי.
בנג'ו, אתה חרטטן בשנקל
ולצערך כל מה שאתה כותב – בעצם לא כותב – נמצא פה מעל.
אל תבוא בתור איזה גיבור גדול עכשיו
עלק, עוד זאמי שעלה על העגלה
צודק בכל מילה. אני חרטטן בשנקל. אם זה עושה לך טוב אז קח את זה בתור פרס ניחומים.. אין לי בעיה. אני איתך. תהנה.
דרך אגב אני ממשיך כרגיל לסדרה הבאה. בשבילך יש את הים. לא מסובך – פשוט סע לכיוון מערב בסוף תגיע. אני מצטרף אליך ביוני. (הים יהיה אז בטמפרטורה יותר נוחה וגם לפני שהמדוזות מגיעות. תשתדל לא להתקרר כי עכשיו זה עדין 23 מעלות זה קר מידי-שלא יהרוס לך את הקיץ). אני אהיה ביוני באחד החופים של תל אביב .. תגיע. סגור?
"אתה ממשיך לסדרה הבאה"?
הלו! אתה כולה ילד כאפות שמצא לו קבוצה לרגע, הכי חזקה כמובן, ומתלקק עליה בצורה מביכה, גם בסטנדרטים של המקום הזה!
ואתה עדיין לא פרשן בטלוויזיה באמריקה ש"שולח קבוצות לים". תמציא ביטוי אחר. אתה מסוגל. אולי.
אפרופו ים, אני לא צריך להגיע לתל אביב ביוני. אני גר בתל אביב, בבית, על הים. יודע איפה מאנטה ריי בערך? אז לא רחוק. למען האמת אני תיכף מוציא בקבוק ערק וכמה אבטיחים. יום יפה אצלנו, לא יודע מה השעה ומזג האוויר אצלכם. אבל אם תתאמץ אולי גם אתה תצליח פעם. רמז: תפתח איזה עסק אולי, נניח ארוחות חמות, או תיווך נדל"ן. כי כל מה שקשור לאינטלקט, הייטק, רפואה, שוק ההון, או תחומים מתקדמים יותר- לא נראה שזה הכיוון שלך.
אבל בינתיים אתה מוזמן למדוזות כתייר, זו עיר חופשית לאללה, גם העגלה של גולדן סטייט מוזמנת. רק אל תשכח לעזוב מתישהו!
בהצלחה בהמשך הדרך, בנג'ו.
תהנה מהאבטיחים והערק.
ערק?
ערק.
אתה שותה ערק????
מצבה של יוסטון לעונות הבאות לא נראה משהו, בלשון המעטה
עם החוזה הנורא של כריס פול, בלתי סחיר, 40 מיליון דולר לעוד 3 עונות (!). וגם בלתי אליפות, לגמרי
אין לאן לזוז תקציבית. אפילו לא שקל. זה מה שיש, מינוס פאריד, ריברס, שמפרט, גרין והאוס…
הפתרון היחיד?
.
נשמע מטורף – אבל:
*** טרייד על הארדן ***
.
לבנות את הקבוצה מחדש, כי היא ממילא גמורה
ולתת לו צ'אנס אחרון, שאחרי הצ'אנס האחרון
אחרת הולכת להיות עצוב מאוד שם. קבוצה חסרת עניין בליגה, תקועה לכמה שנים קדימה.
שנה הבאה יוסטון מגישים דו"ח נגד מוכרי הנקניקיות באולם (היו קצת קרות וזה פגע בעידוד והוריד להם 5 נק'), אנשי המיזוג (היה חנוק קצת באולם, למרות שהמד הראה 23.2 – 7 נק'), ארבעה אוהדים שקמו להשתין ברבע האחרון (הסיטו את הריכוז של הארדן, 8- נק'), ונער המגבות (עשה דמורליזציה כשהציע לפול מגבת – 10- נק').
סה"כ היו צריכים לנצח ב-25 נק'.
ענק
זו גולדן סטייט שאני דיי מחבב ,ללא הצלופח .
קארי וקליי לא מקבלים מספיק כבוד ,גם כשהם לא פוגעים הנוכחות שלהם על הפרקט מפרקת הגנות בגלל התנועה הבלתי פוסקת שלהם וכך הצלופח מקבל את המבטים הפנויים שלו.
אנשים פשוט לא מבינים את המשחק,גולדן סטייט מועמדים לאליפות גם ללא הצלופח,הוא פשוט תוספת אגזוז שלא בהכרח צריכים .
"השחקן הטוב ביותר בעולם" בתחת שלי
כל עוד הוא לא עושה משהו מחוץ לחממה של ג"ס אל תשווה אותו לגדולים ביותר.
בדיוק מה שחשבתי לרשום…גדול אתה.
יוסטון פשוט לוזרים…מאוד הזכיר לי את הסדרה מול הספרס כשהארדן נחנק במשחק מס 6
זאת לא קבוצה שרוצה להיות אלופה. זאת קבוצה שפגשה קיר שהיא מחסום פסיכולוגי עבורם